همشهری آنلاین: مسئولین برگزارکننده مسابقات بسکتبال بین‎المللی جام شیخ راشد دبی در پایان بیست و یکمین دوره این رقابت‎ها، تیم مهرام، سرمربی و دو بازیکن این تیم را در فهرست بهترین‎ها قرار دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان بیست و یکمین دوره رقابت‎های بسکتبال بین‎المللی جام شیخ راشد دبی، شنبه شب، مهرام که تنها نماینده کشورمان در این مسابقات بود علاوه بر قهرمانی، عنوان بهترین تیم شرکت‎کننده را هم به خود اختصاص داد.

بر اساس اعلام مسئولین برگزارکننده مسابقات، مصطفی هاشمی، سرمربی تیم مهرام نیز به عنوان بهترین مربی این دوره از رقابت‎ها معرفی شد.

همچنین صمد نیکخواه بهرامی علاوه بر این که عنوان بهترین بازیکن دیدار نهایی مقابل الریاضی لبنان را به خود اختصاص داد، به عنوان بهترین بازیکن 3 امتیازی‌زن این رقابت‌ها هم معرفی شد. "لورن وودز"، بازیکن آمریکایی مهرام نیز امتیازآورترین بازیکن این مسابقات معرفی شد.

"جی دی کاسیو"، بازیکن اسمارت گیلاس فیلیپین که هدایت آن بر عهده رایکو ترومن بود نیز به عنوان بهترین گارد شرکت کننده در مسابقات انتخاب شد.

بیست و یکمین دوره مسابقات بسکتبال بین‎المللی جام شیخ راشد دبی، شنبه شب با پیروزی 85 بر 67 مهرام در دیدار نهایی مقابل الریاضی لبنان، مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید.

 در پایان این رقابت‎ها پس از تیم‎های مهرام و الریاضی لبنان، تیم اسمارت گیلاس فیلیپین در رده سوم قرار گرفت. نماینده فیلیپین با شکست الجلا سوریه صاحب این عنوان شد.