گروه سیاسی: آیت‌الله‌العظمی ناصر مکارم‌شیرازی با صدور پیامی از همگان خواست تلاش کنند تا روز تاریخی انقلاب - 22 بهمن - باشکوه‏‌تر از هر سال برگزار شود.

در پیام آیت‌الله‌العظمی مکارم‌شیرازی آمده است:

به استقبال دهه فجر، دهه انقلاب اسلامی می‌رویم. بحمدالله اوضاع آرام است و برای حفظ این آرامش باید تلاش کرد مخصوصا در ایام دهه فجر که در واقع دهه تولد نظام جمهوری اسلامی است باید آرامش از سوی تمامی علاقه‏مندان به نظام حفظ شود.

رسانه‌ها و جراید از مسائل تفرقه‌‏انگیز پرهیز کنند و همگی دست به دست هم بدهند تا به خواست خدا روز تاریخی انقلاب – 22 بهمن - باشکوه‏‌تر از هرسال برگزار شود و باید بدانیم هرگز در ناآرامی هیچ مشکلی حل نمی‌شود بلکه بر حجم مشکلات افزوده خواهد شد.

این مرجع تقلید در ادامه پیام نوشته است: انتقاد منطقی رمز پیشرفت جامعه است ولی باید توجه داشت انتقاد منطقی تنها در فضای آرام مؤثر خواهد بود. ما نظام اسلامی را به قیمت خون‏های پاک شهیدان، مشکلات عظیم جانبازان و آزادگان و حصر و تبعید و شکنجه بزرگان دین و کشور به دست آورده‏‌ایم و باید از آن با جان و دل پاسداری کنیم و از آنچه آسیب به آن می‌‏رساند، بپرهیزیم.

آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی ادامه داده است: از یکسو امروز دولت و مجلس دست به کاری زده‏‌اند که خودشان می‏گویند یک جراحی بزرگ و سرنوشت‌‏ساز اقتصادی است که اگر مدیریت صحیح و دقیق در آن نباشد خطرآفرین است، آیا می‌شود بدون فضای آرام این جراحی بزرگ را انجام داد؟

در قسمت دیگر پیام آمده است: به‌علاوه رسانه‌های خارجی که زبان سردمداران کشورهای سلطه‌‏ گر و زورگو هستند همگی یکصدا از براندازی نظام سخن می‌گویند و به یقین، آنها در تلاش‌های خود ناکام خواهند شد ولی وفاداران نظام باید مراقب شیطنت‌‏های آنها باشند و کاری نکنند که دشمن شاد شود

همچنین آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی آورده است: از سوی دیگر ما مسئله مهم انرژی صلح‏‌آمیز اتمی را در پیش داریم که دشمن می‏خواهد این علم و دانش را از ما بگیرد و ابهت ما را بشکند و ما را وابسته به‌خود کند و از طریق تحریم‏ها ما را تحت فشار قرار دهد.

برای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان و درهم شکستن توطئه ‏های آنها، قبل از هر چیز نیاز به وحدت کلمه و هوشیاری و تدبر داریم. در انتهای پیام آیت‌الله‌العظمی مکارم‌شیرازی آمده است: از خداوند بزرگ می‏‌خواهیم که هوشیاری کامل به همه ما در این لحظات حساس عنایت فرماید.