همشهری‌آنلاین: فروش سراسری بلیت قطارهای مسافری برای نوروز 89 از 11 بهمن آغاز می‌شود

فروش سراسری بلیت قطارهای مسافری برای نوروز 89 از ساعت 7 صبح یکشنبه 11 بهمن 88، از طریق حدود 740 نمایندگی فروش در سراسر کشور همزمان آغاز می‌شود

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت قطارهای مسافری رجاء با اعلام این خبر افزود: فروش بلیت قطارهای مسافری نوروز امسال 11 بهمن، برای محورهای شمال (قائم ‌شهر، ساری، گرگان و ...)، شمالغرب و آذربایجان (زنجان، میانه، تبریز، مراغه و ...) همچنین قطارهای ساری- مشهد، قزوین-مشهد، تبریز-مشهد، زنجان- مشهد، کرج- مشهد و بالعکس است.

سهیل ابوالحسنی ادامه فروش بلیت قطارهای نوروز را ساعت 7 صبح 12 بهمن، برای محورهای جنوب (اراک، اهواز و ...به جز اندیمشک و خرمشهر که متعاقبا اعلام می‌شود)، جنوب ‌شرق (یزد، کرمان، بندرعباس، اصفهان و ...) و قطارهای اراک-مشهد، قم-مشهد، کاشان-مشهد، اصفهان-مشهد، شیراز-مشهد، یزد-مشهد، بندرعباس-مشهد، کرمان-مشهد و بالعکس اعلام کرد.

وی گفت: ساعت 7 صبح 13 بهمن نیز، فروش بلیت برای قطارهای مسافری محور خراسان، طبس، خواف و بالعکس آغاز می ‌شود.

ابوالحسنی اظهار داشت: فروش بلیت قطارهای مسافری برای نوروز 89 همچون سال گذشته با افزایش قابلیت‌های مرکز رایانه‌ای فروش بلیت و توسعه امکانات مربوط، بمنظور سهولت دسترسی هموطنان به بلیت انجام گرفته است.

مدیرکل روابط عمومی شرکت رجاء همچنین در خصوص ‌فروش بلیت قطارهای بین المللی (‌دمشق و استانبول‌) خاطر نشان کرد: فروش بلیت این قطارها با هماهنگی سوریه و ترکیه بعد از پیش فروش بلیت‌ قطارهای داخلی، ساعت 8 صبح 18 بهمن انجام می‌شود.

وی فروش امسال بلیت های نوروزی را مختص به دوره زمانی 25 اسفند 88 تا 15 فروردین 89 اعلام کرد و گفت: به هر متقاضی یک کوپه و حداکثر به تعداد اعضای خانواده با ارائه شناسنامه سرپرست خانوار بلیت فروخته می‌شود و همچون سال‌های گذشته فروش هرگونه بلیت گروهی و دسته جمعی برای تاریخ های یاد شده ممنوع است.

سهیل ابوالحسنی درخواست کرد: متقاضیان بلافاصله بعد از صدور بلیت، مشخصات و مندرجات بلیت را کنترل کرده و در‌ صورت مشاهده هر گونه مغایرت، در همان لحظه به اپراتور فروش اطلاع دهند تا اصلاحات لازم انجام شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت قطارهای مسافری رجاء از متقاضیان درخواست کرد: از خریداری بلیت غیرهمنام، مخدوش و خارج از سامانه رسمی فروش بلیت که از نظر این شرکت باطل محسوب می‌شود جداً خودداری کرده تا در هنگام سفر و کنترل بلیت در ایستگاه‌ها و قطارها دچار مشکل نشوند.

وی گفت: متقاضیان بلیت می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر یا اعلام انتقادات و شکایات در طول شبانه روز با سامانه ارتباط با مشتری رجاء، تلفن 139 تماس یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.