تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۶

گروه اجتماعی: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به ایسنا گفته که اگر بخواهم در مورد احقاق حقوق خودم اقدام کنم، می‌توانم به دادگاه شکایت کنم

در این گفت‌وگو علی ذبیحی با تأکید بر اینکه در یکی، دو ماه گذشته اجحاف زیادی به حق و حقوق شخص من شده است، گفت: متأسفانه کسانی در فضای اجتماعی جامعه این کار را کرده‌اند که خودشان دارای مسئولیت و دو،سه  نفرشان هم نماینده مجلس شورای اسلامی هستند، این در حالی است که اگر بخواهم در مورد احقاق حقوق خودم اقدام کنم، می‌توانم در دادگاه از آنها شکایت کنم.

او در پاسخ به اینکه آیا در این زمینه اقدام کرده‌اید؟ اظهار کرد: خیر، من آن‌قدر اینها را کوچک می‌دانم که نه تنها اقدامی نمی‌کنم، بلکه هیچ کاری هم با آنها ندارم.

وی ادامه داد: دوسه نفر از کسانی که زیاد در این عرصه صحبت کرده‌اند از نمایندگان مجلس هستند که به خاطر جایگاهی که مجلس در نظام دارد، از آنها شکایت نمی‌کنم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در حالی که از نمایندگان مجلس خواست تا جایگاه و حرمت مجلس را در فضای اجتماعی جامعه حفظ کنند، انتظار خود از این نمایندگان را اینگونه بیان کرد: از نمایندگان مجلس انتظار داریم پخته‌تر صحبت کنند و تا زمانی که اقدام قانونی نکرده‌اند، به کسی اتهام بیهوده‌ وارد نکنند.

وی با حالتی اعتراض‌گونه ادامه داد: اگر دستگاه‌های نظارتی بخواهند کنترل و نظارتی واقعی بر موضوع داشته باشند، پس چرا تا به حال کسی پیدا نشده بگوید به چه دلیل و بر اساس چه ماده واحده‌ای شخصیت یک مدیر را در فضای سیاسی و اجتماعی کشور خدشه‌دار می‌کنند؟ آن هم بدون اینکه دلیل قانونی داشته باشند.

ذبیحی با این گفته که به‌راحتی تهمت می‌زنند، دروغ می‌گویند و واقعیات را وارونه جلوه می‌دهند، عنوان کرد که این اقدامات، کارهای سیاسی است که در کشور متداول است.