تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۸

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از اجرای طرح استقبال از بهار در مترو خبر داد و گفت:

با توجه به افزایش تعداد مسافران مترو در اسفند ماه، ضمن خدمات‌رسانی با تمام توان و ناوگان، نسبت به آراستگی و ارائه خدمات ویژه در برخی از روزها اقدام می‌شود.

جعفر ربیعی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: طرح استقبال از بهار در مترو نیز اجرا می‌شود و ضمن نظافت و آراستگی ایستگاه‌ها و واگن‌ها که طی سال هم انجام می‌شود، خدمات‌رسانی ویژه‌ای در برخی از روزها مانند پنجشنبه آخر سال و نخستین روز سال جدید به شهروندان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در پنجشنبه آخر سال با توجه به حجم انبوه سفرها به سمت بهشت‌زهرا(س) خدمات‌رسانی ویژه‌ای به شهروندان صورت می‌گیرد؛ چنان که خط یک با ظرفیت کامل به مسافران خدمات‌رسانی خواهد کرد و در طول روز تا هر اندازه که ممکن باشد قطارها را به سمت بهشت‌زهرا خواهیم فرستاد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: همچنین در نخستین روز عید خدمات‌رسانی در مترو با جدیت دنبال می‌شود و شهروندان می‌توانند به‌طور رایگان در این روز با مترو سفر کنند.

وی با بیان اینکه همه ساله در یک‌ماه و نیم آخر سال تعداد مسافران مترو به‌صورت جهشی افزایش می‌یابد طوری که اوج این شلوغی در هفته‌های دوم و سوم اسفند اتفاق می‌افتد، گفت: امسال نیز شاهد افزایش چشمگیر مسافران مترو هستیم؛ به همین دلیل مترو در این ایام با تمام توان و ظرفیت به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.

پیش از این مدیران شهری از شهروندان تهرانی خواسته بودند در روزهای پایانی سال برای تردد در شهر از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی استفاده کنند.