همشهری آنلاین: نمایندگان بوکس ایران در سومین روز از نوزدهمین دوره رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش مهر، سومین روز از نوزدهمین دوره رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا روز جمعه (14 اسفند) در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شیرودی با پیروزی نمایندگان کشورمان همراه بود. در این رقابت‌ها احسان سپهوندی در 54 کیلوگرم با نتیجه 6 بر 2 مقابل حریفی از تاجیکستان به برتری رسید و به دور بعد صعود کرد. وی در این مرحله با "شیوا په پا" از هندوستان مبارزه خواهد کرد.

در 57 کیلوگرم افشین البندی با نتیجه 5 بر 0 مقابل حریف تایلندی به برتری رسید و به دور دوم صعود کرد تا با نماینده‌ای از هندوستان دیدار کند. نمایندگان کشورمان در صورت پیروزی در این دیدارها مدال برنز خود را قطعی خواهند کرد.

روز شنبه در همین چارچوب مسعود ریگی در 48 کیلوگرم با نماینده‌ای از تایلند دیدار خواهد کرد، آرمین امجدیان، بوکسور وزن 51 کیلوگرم کشورمان با ژاپن دیدار خواهد کرد و مصطفی خمرنیا در 69 کیلوگرم با حریفی از چین میارزه می‌کند.

نوزدهمین دوره رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان آسیا با حضور 140 بوکسور از 20 کشور جهان از روز چهارشنبه (12 اسفند) در ورزشگاه شیروری آغاز شده و به مدت 8 روز ادامه خواهد داشت.