همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: فوتسال در هیچ جای دنیا به اندازه اصفهان طرفدار ندارد که این مهم در مسابقات باشگاه‌های آسیا برای مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز اثبات شد.

  حسین شمس در جمع خبرنگاران گفت: در سال 2008 که مسابقات جهانی در برزیل برگزار شد، مسئولین برزیلی برای پر کردن سالن‌های محل برگزاری مسابقات از دانشگاه‌ها و مدارس این کشور استمداد طلبیدند. 

  وی خطاب به خبرنگاران خارجی شرکت کننده در مسابقات باشگاه‌های آسیا گفت: ظرفیت سالن پیروزی اصفهان، محل برگزاری مسابقات باشگاه‌های آسیا چهار هزار نفر است و حدود پنج هزار نفر دیگر که نتوانستند به ورزشگاه راه یابند به خانه‌هایشان بازگشتند. 

 سرمربی تیم فوتسال کشورمان افزود: این در حالیست که مسئولین ایرانی برای جلوگیری از بروز مشکل برای تماشاگران، این مسابقات را به صورت مستقیم از شبکه‌های تلویزیونی خود پخش کردند و از آنها خواستند مسابقات را از طریق شبکه‌های تلویزیونی از خانه‌های خود تماشا کنند. 

 وی افزود: تماشاگران با فرهنگ اصفهان، حتی حریفان را تشویق و برای آنها آرزوی موفقیت کردند، لذا امیدوارم فیفا با درخواست ایران مبنی بر میزبانی مسابقات 2012 فوتسال جهان در این شهر زیبا که به نصف جهان مشهور است، موافقت کند و این میزبانی را به مردم علاقه‌مند اصفهان هدیه دهد.

به گزارش فوتبال 3، شمس درباره سطح برگزاری مسابقات فوتسال باشگاه‌های آسیا گفت: همچنان معتقدم که سطح این مسابقات فراتر از آسیاست و تیم‌ها با آمادگی و بهره گرفتن از بازیکنان پرویی و برزیلی به سطح کیفی مسابقات افزوده‌اند. 

 وی افزود: تیم ناگویا اوشنز ژاپن با شش بازیکن ملی‌پوش در این مسابقات شرکت کرده است و  به جز تیم تایلند که سه ملی‌پوش به همراه دارد، ترکیب اصلی سایر تیم‌ها را بازیکنان ملی‌پوش تشکیل می‌دهند.