مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد اعلام کرد: تمامی پروژه‌های عمرانی دردست اجرای بخش تفریحی و تفرجگاهی اراضی عباس آباد تا پایان شهریور‌ماه تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش سما، بهنام اتابکی، با تقسیم پروژه‌های در حال اجرای اراضی عباس آباد به 3بخش فرهنگی هنری، مذهبی و تفرجگاهی - تفریحی گفت: با توجه به تدابیر شهردار تهران، همه پروژه‌های عمرانی 67 هکتاری بخش تفرجگاهی-تفریحی اراضی عباس آباد تا پایان شهریورماه تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: مجموعه طراحی این پروژه که در قالب یک سفرنامه تعریف شده، از آب و آتش و بوستان حضرت ابراهیم(ع) آغاز شده و در انتهای مسیر با بوستان توشه پایان می‌یابد.
اتابکی خاطرنشان کرد: در فرایند اجرای این پروژه، سعی‌شده تا از طرح‌ها، نمونه‌های بازی و ورزش‌های ابتکاری و نوین جهانی استفاده شود که به‌عنوان مثال پروژه ساخت پلانتاریوم در این مجموعه تفریحی، سومین نمونه اجراشده از این دست در جهان بعد از آمریکا و ژاپن است.

وی افزود: یکی از بزرگ‌ترین اسکیت پارک‌های دنیا با مجموع مساحت 4200 متر مربع نیز در بخش غربی اراضی عباس آباد با توجه به اتمام مراحل طراحی در دست ساخت است.
مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد با اشاره به «باغ گل» بزرگ این مجموعه به‌عنوان یکی دیگر از شاخصه‌های این اراضی گفت: این باغ با مساحتی بیش از 8000 مترمربع از 2سالن بزرگ گل تشکیل شده که ضمن عرضه انواع گل‌های شاخه‌ای،  به ارائه خدمات کلینیکی و درمان گیاهان آپارتمانی و خانگی اختصاص می‌یابد.

اتابکی با بیان اینکه پوشش باغ گل شامل 2سازه چادری 1000 مترمربعی است، افزود: در کنار این سازه، مجموعه طرح با یک پل پیاده‌رو تکمیل شده و در حال اجراست. وی ابرازامیدواری کرد با افتتاح این پروژه‌ها تا پایان نیمه اول امسال،  در جهت تامین نیازهای تفریحی - گردشگری در شهر تهران گام مؤثری برداشته شود.