همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش از آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، حمید رضا حاجی بابایی در حاشیه مراسم نواختن زنگ "سپاس معلم" در جمع خبرنگاران گفت: داوطلبان ورود به وزارت آموزش و پرورش می توانند از امروز یکشنبه با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش و پرورش به نشانیhttp://Aee.medu.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: ثبت نام تا19اردیبهشت ادامه خواهد داشت و مرحله اول آزمون7خرداد برگزار می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در مرحله اول آزمون سه برابر ظرفیت پذیرش (120 هزار نفر) پذیرفته می شوند و کسانی که حداقل60درصد نمره آزمون عمومی این مرحله را کسب کنند به مرحله دوم آزمون معرفی خواهند شد.

حاجی بابایی خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان در مرحله دوم بر اساس مصاحبه تخصصی پس از گذراندن مراحل گزینشی، کارآموزی و مهارتی به استخدام وزرات آموزش و پرورش درخواهند آمد.

وی تاکید کرد: این آزمون به استناد مجوز استخدامی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری برگزار می شود و کاملا قانونی است.

وزیر آموزش و پرورش از اهدای کارت بیمه طلایی به فرهنگیان شاغل رسمی و پیمانی در هفته معلم خبر داد و افزود: بر اساس تمهدیدات پیش بینی شده فرهنگیان بازنشسته نیز به زودی تحت پوشش بیمه طلایی قرار خواهند گرفت.

حاجی بابایی تاکید کرد: همه مطالبات فرهنگیان به غیر از باقیمانده پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت شده است و بقیه پاداش پایان خدمت فرهنگیان نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: از سال تحصیلی آینده نوبت بعدازظهر مدارس به پایگاه کلاس‌های فوق برنامه آموزشی تبدیل می شود؛ همچنین10هزار دارالقران در نوبت عصر مدارس فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. 

برچسب‌ها