تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۵

همشهری آنلاین: سران باشگاه رئال ممکن است با پیشنهادی 139.3 میلیون یورویی برای خریداری مسی وارد عمل شوند.

  این روزها در مطبوعات انگلیسی این خبر جنجالی منتشر شده است، این در حالی است که مبلغ درج شده در بند جدایی زودهنگام مسی 250 میلیون یورو است ولی در صورتی که این اتفاق رخ دهد، مسی گران‌قیمت‌ترین بازیکن دنیای فوتبال خواهد بود.

 تصورش را بکنید که لیونل مسی در نهایت از بارسلونا راهی مادرید شود، همان مسیری که لوئیز فیگو در سال 2000 طی کرد.

 روزنامه دیلی میرر در گزارشی اختصاصی به این نکته اشاره کرد که سران باشگاه مادریدی پیشنهادی جنجالی را برای جذب لیونل مسی، ستاره باشگاه بارسلونا و به خدمت گرفتن او در کنار کریستیانو رونالدو در رختکن تیمشان آماده کرده‌اند.

 به گزارش فوتبال 3، طبق خبر منتشره، این پیشنهاد 139.3 میلیون یورو ارزش دارد و بدین ترتیب مسی می‌تواند گران‌قیمت‌ترین بازیکن دنیا لقب بگیرد و این انتقال گران‌ترین انتقال سال شود. در حال حاضر کریستیانو رونالدو، گران‌قیمت‌ترین بازیکن دنیاست که با قراردادی 96 میلیون یورویی ازمنچستریونایتد به رئال مادرید منتقل شد.

در سپتامبر سال 2009 لیونل مسی قراردادش با بارسلونا را تا سال 2016 به تمدید رساند و بدین ترتیب مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگامش از 100 میلیون یورو به 250 میلیون یورو افزایش یافت.

در گزارش  به این نکته اشاره شده که سران باشگاه مادریدی نیز فکر نمی‌کنند که کاتالونیایی‌ها پیشنهاد آنها را بپذیرند  ولی این اقدام ممکن است به منزله به نمایش گذاشتن قدرت اقتصادی تیم مادریدی باشد.