تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۷

تگزاس: یک‌زن مسن در ایالت تگزاس هیچگاه فکر نمی‌کرد در هال خانه‌اش بر اثر تصادف با یک خودرو کشته شود

در این حادثه یک خودروی ون با ساختمانی 2‌طبقه‌ برخورد کرد و یک زن 69‌ساله که بی‌خبر از همه‌جا در خانه‌اش مشغول استراحت بود در‌جا کشته شد. این در حالی است که راننده این خودرو آسیب جدی ندیده و فقط برخی قسمت‌های بدنش دچار شکستگی شده است.

او می‌گوید به صورت ناگهانی کنترل خودرو‌‌اش را از دست داده و نتوانسته آن را متوقف کند. راننده این خودرو اکنون در بازداشت پلیس است اما آزمایش‌ها نشان می‌دهد وضعیت جسمانی این مرد در هنگام رانندگی عادی بوده است.

جشن فارغ التحصیلی دانشجوی 94 ساله!

کالیفرنیا : یک مادربزرگ با فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه در سن‌94‌سالگی ثابت کرد که درس‌خواندن سن و سال نمی‌شناسد. هازل سورز که 6 بچه و 40 نوه و نتیجه دارد بالاخره موفق شد با پشتکار فراوان درسش را تمام  کند و مدرک خود را در جشنی با حضور 500 دانشجوی جوان از مسئولان دانشگاه بگیرد.

این زن در سال 1932 دوره دبیرستان را تمام کرده بود اما با وجود علاقه زیادش به ادامه تحصیل به‌خاطر مشکلات مالی نتوانست  به دانشگاه برود. هازل سورز  اما هیچگاه آرزوی خود را فراموش نکرد و پس  از بازنشسته‌شدن از شغلش به عنوان پرستار وارد دانشگاه میلز در کالیفرنیا شد. مسن‌ترین فارغ التحصیل دانشگاه، نولا اوکس نام دارد که در سن‌95 سالگی از دانشگاه فورت هیز استیت فارغ التحصیل شد.

مبارزه برای گرفتن گواهینامه

پکن:  یک مرد چینی که با وجود نداشتن دو دست، توانایی رانندگی با هر نوع کامیونی را دارد از مسئولان پلیس چین برای گرفتن گواهینامه شکایت کرده است. قضیه از این قرار است که هی‌یوئلین با 49‌سال سن از سال 1984 با رانندگی کامیون امرار معاش می‌کند اما پلیس راهنمایی و رانندگی چین به‌خاطر معلولیت وی حاضر به صدور گواهینامه رانندگی برای او نیست. 

چندین شبکه تلویزیونی تاکنون توانایی‌های  او در هنگام رانندگی کامیون را ثبت کرده‌اند. هی یوئلین می‌گوید با وجود توانایی او در رانندگی آنقدر قبض جریمه به خاطر نداشتن گواهینامه دارد که دیگر  حساب و کتاب آنها از دستش در رفته است. این مرد که در 9‌سالگی به‌خاطر یک حادثه دست‌هایش را از دست داده تاکنون در چند مسابقه رانندگی خودرو‌های سنگین مقام کسب کرده است.

رشد کلیه‌های جدید دختر 8 ساله

لندن:  یک دختر 8‌ساله انگلیسی که به‌خاطر از کار افتادن 2‌کلیه‌اش در بیمارستان بستری شده بود این‌روزها همه پزشکان را شگفت‌زده کرده است. پزشکان هنگام عمل این دختر متوجه شدند که در بدن او 2‌کلیه جدید در حال رشد است که مشکلات این دختر را به‌طور طبیعی برطرف می‌کند.

گفته می‌شود آنجل برتون در واقع دارای 4‌کلیه بوده است که اکنون با  وجود کار نکردن 2‌کلیه می‌تواند بدون هیچ‌مشکلی به زندگی خود ادامه دهد. پدر‌ و‌ مادر این دختر که اکنون از این مسئله بسیار خوشحال هستند می‌گویند آنجل دیگر دردی را تحمل نمی‌کند و اکنون می‌تواند مانند بچه‌های عادی بازی و تفریح کند.

پزشکان حتی در هنگام مشاهده عکس‌های اشعه ایکس هم متوجه این کلیه‌های نجات دهنده نشده بودند.