گروه سیاسی: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: اگر به ما تعرضی شود هواپیماهای رهگیر و سامانه‌های مختلف پدافند هوایی مانع بزرگی برای دشمن خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء، امیر خلبان احمد میقانی فرمانده این قرارگاه در صبحگاه مشترک گفت:‌ یکی از بزرگ‌ترین مصیبت‌های بشر از گذشته تا امروز، نظام مستبد سلطه است. آنها با اعمال ظالمانه و جنایتکارانه، حقوق ملت‌ها را پایمال می‌کنند و از دیدگاه نظام سلطه و ناعادلانه، جمهوری اسلامی ایران یکی از چالش‌های اساسی به شمار می‌رود و مخل برقراری نظام ظالمانه است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: جمهوری اسلامی ایران اصلی‌ترین مانع در مسیر نظام ظالمانه بین‌المللی است. نظام ما روز به روز به یک مانع قوی‌تر در برابر  نظام سلطه تبدیل می‌شود و به تعبیر آنها جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهد داد هیچ طرح سلطه‌ای در خاورمیانه به اجرا گذاشته شود.

وی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء را خط مقدم دفاع از کشور دانست و گفت: اگر حادثه‌ای برای کشور اتفاق بیفتد نخستین مرکزی که شروع به مقابله می‌کند، قرارگاه پدافند هوایی است. اگر به ما تعرضی شود هواپیماهای رهگیر و سامانه‌های مختلف پدافند هوایی مانع بزرگی برای دشمن خواهند بود.

میقانی مهم‌ترین مؤلفه آمادگی را نیروی نظامی متعهد، کارآمد و پرتلاش دانست و گفت: ارتقای توان رزمی بستگی به تلاش و همت نیروی انسانی دارد و امسال در سال همت و کار مضاعف کارکنان پدافند، مصمم‌اند در هر جایی که هستند گام‌های بلند و مؤثری بردارند و با همت بلند و کار و کوششی مضاعف، توان رزمی‌شان را ارتقا‌ دهند.