همشهری آنلاین: اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از جلسه 3.5 ساعته با رئیس سازمان تربیت‌بدنی از سمت خود استعفا کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی سعیدلو ساعت 20:30 شب گذشته (9 خرداد) در محل باشگاه استقلال حاضر شد و پس از حدود 3 ساعت و نیم صحبت با اعضای هیات مدیره محل باشگاه را ترک کرد. در این جلسه تمام اعضای هیات مدیره تیم استقلال به صورت شفاهی از سمت خود استعفا کردند.

خسرو دانشجو، امیدوار رضایی، علی انصاری، محمد سعید نفریه و امیر رضا واعظ آشتیانی اعضای هیات مدیره استقلال بودند که از سمت خود کناره‌گیری کردند.

خسرو دانشجو، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با تائید این خبر گفت: استعفای دسته‌جمعی تمام اعضا به آقای سعیدلو به صورت شفاهی اعلام شد اما بنده به صورت کتبی از سمت خود استعفا کردم و از این پس دیگر در خدمت استقلال نخواهم بود.

جلسه رئیس سازمان تربیت‌بدنی با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال ساعت 10 دقیقه بامداد روز دوشنبه به پایان رسید.

علی سعیدلو پس از حضور در باشگاه استقلال و در حالی که با بدرقه سایر اعضای هیات مدیره این باشگاه مواجه بود برای دقایقی در جمع خبرنگاران حاضر شد.

وی که از انتظار چند ساعته خبرنگاران متعجب شده بود، در خصوص این جلسه اظهار داشت: چون بعضی‌ها خوابشان می‌آمد جلسه را تعطیل کردیم وگرنه من حاضر بودم تا صبح اینجا بنشینم.

سعیدلو ادامه داد: در خصوص بحث کلان و سیاست‌های کلی فوتبال کشور و نکات مثبتی که می‌توان ایجاد کرد،‌ صحبت کردیم و جلسه خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی گفت: در ادامه در خصوص دو باشگاه پرطرفدار که متولی آن سازمان تربیت‌بدنی است به بحث و تبادل نظر پرداختیم و راهکارهایی را در خصوص موفقیت‌ این تیم‌ها مطرح کردیم و البته گلوگاه‌های اقتصادی و بودجه این دو باشگاه را پیدا کردیم و امیدواریم که مجموع این صحبت‌ها نتایج خیلی خوبی برای باشگاه مردمی استقلال داشته باشد.

سعیدلو در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر این که آیا سازمان نمی‌خواهد در فصل نقل و انتقالات به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس کمک مالی کند، گفت: مگر استقلال و پرسپولیس تا به حال بدون کمک سازمان چرخیده‌اند. بین این دو تیم همیشه مساوات را رعایت کرده‌ایم و شما نباید به آمارهایی که برخی‌ها می‌دهند دقت کنید. این آمار دست سازمان تربیت‌ بدنی است و شما باید آن را از ما پیگیری کنید. البته نه فقط به این دو باشگاه، بلکه به تمامی باشگاه‌ها کمک خواهیم کرد و وضعیت آنها را ارزیابی می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تغییراتی در هیات مدیره استقلال رخ داده است یا خیر، گفت: صحبت‌هایی انجام شد اما هنوز نتیجه‌ای نگرفتیم. جلسات ما همچنان ادامه دارد و در آینده نتایج جلسه را اعلام خواهیم کرد اما مطمئن باشید تغییرات در هیات مدیره این باشگاه حتمی است.

رئیس سازمان تربیت‌بدنی در خصوص غیبت علی انصاری و شایعه اختلافات این دو نفر با یکدیگر گفت: بهتر است این مسئله را از دوستان باشگاه استقلال بپرسید زیرا من این جا مهمان بودم.

سعیدلو در پایان با تقدیر و تشکر از اهالی رسانه به خصوص خبرنگارانی که چیزی نزدیک به 5 ساعت پشت درب باشگاه استقلال معطل بودند گفت: باید به بحث بیمه خبرنگاران و امکانات رفاهی آنها رسیدگی کنیم تا آنها با خیالی آسوده به مردم خدمت کنند.