گروه شهری: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه تمام رانندگان تاکسی باید تحت پوشش بیمه قرار گیرند،گفت:

تمهیدات لازم در این خصوص صورت گرفته است. همچنین از ابتدای تیر ماه تمام رانندگان تاکسی شهر تهران که پلاک خودروی آنها«ت»  است،  به‌صورت رایگان تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار می‌گیرند.

پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: تمهیدات لازم برای آنکه تمام رانندگان زیر 50 سال تاکسی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند فراهم شده است و
 10 درصد هزینه‌های بیمه به‌عنوان یارانه از سوی دولت پرداخت خواهد شد و رانندگان نیز باید 17 درصد از هزینه‌ها را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: با تمهیدات درنظر گرفته شده تمام رانندگان تاکسی باید تحت پوشش بیمه قرار گیرند و شرکت‌های خصوصی نیز موظفند اقدامات لازم را جهت بیمه شدن رانندگان خود انجام دهند.مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اظهار کرد: با تاکید شهردار تهران،

از اول تیرماه تمام رانندگان تاکسی ساماندهی شده که سری پلاک آنها «ت» است به‌صورت رایگان تحت پوشش بیمه عمر وحوادث قرار می‌گیرند و تمام هزینه‌ها در راستای رفع مشکلات و رفاه حال رانندگان تاکسی توسط شهرداری تهران تامین می‌شود.

وی افزود: از اوایل تیرماه رانندگان تاکسی باید به مناطق 22 گانه تاکسی مراجعه کنند تا کارت بیمه عمر و حوادث خود را دریافت کنند که جزئیات نحوه دریافت کارت‌های بیمه عمر و حوادث راننده‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

سنندجی در ادامه از تحقق بیمه تکمیلی برای رانندگان با سن بالای 50 سال خبر داد و گفت: رانندگان تاکسی که سن آنها بیش از 50 سال است نیز به‌صورت رایگان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار خواهند گرفت تا بتوانند برای درمان بیماری‌های احتمالی از بیمه استفاده کنند.