تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۳

گروه حوادث: زن سابقه دار در جریان بازجویی‌ها در اداره آگاهی مشهد ادعا کرد که در ایام تعطیلات برای سرقت از مسافران به مشهد سفر می‌کرده و در آنجا دست به دزدی می‌زده است.

ماجرای سرقت‌های این زن چند روز قبل و هنگامی فاش شد که زن جوانی به کلانتری امام رضا مشهد رفت و از ناشناسی که کیف وی را سرقت کرده بود شکایت کرد.

این زن به ماموران گفت: لحظاتی قبل برای خرید به یک فروشگاه رفته بودم. درحالی‌که سرگرم خرید بودم متوجه زنی شدم که به طرز مشکوکی کنار من ایستاده بود.

من که احتمال می‌دادم او قصد سرقت داشته باشد به سرعت از این زن دور شدم اما چند لحظه بعد وقتی که خرید کردم و برای پرداخت بهای کالاهایی که خریداری کرده بودم به حسابدار فروشگاه مراجعه کردم متوجه شدم که کیفم به سرقت رفته است و تازه آنجا متوجه شدم که زن ناشناس کیفم را دزدیده  است.

با این شکایت تیم ویژه‌ای از کارآگاهان کلانتری امام رضا عملیات خود را برای دستگیری این زن آغاز کردند و با دریافت مشخصات ظاهری این زن، چند دقیقه بعد او را در نزدیکی محل انجام سرقت دستگیر کردند.

زن سارق بعد از انتقال به کلانتری اگر چه در مراحل اولیه سعی داشت با گریه و زاری خود را بیگناه نشان دهد اما وقتی که استعلام سوابق وی نشان داد که او یک سارق سابقه دار است ،  دیگر راهی جز بیان حقیقت نداشت.

زن سارق در جریان بازجویی‌ها با اعتراف به ربودن کیف زن شاکی گفت: من اهل یکی از شهرهای استان مرکزی هستم و در ایام تعطیلات که مردم زیادی به مشهد می‌روند به این شهر رفته و دست به سرقت می‌زدم.با این اعترافات تحقیقات درباره میزان سرقت‌های این زن و محل‌هایی که وی طعمه‌های خود را شکار می‌کرد، آغاز شد.