تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۷

مرد خشمگین با اسلحه به رستورانی در ایالت کالیفرنیا رفت و خانواده دختر خوانده‌اش‌ را به گلوله بست

و بعد از شلیک به آنها خودکشی کرد. در این ماجرا شوهر دخترخوانده ‌این مرد و کودک 6 ساله او کشته شدند.

به گزارش آسوشیتدپرس این مرد 56 ساله به نام جیمی اسچلاگر، ظهر دیروز وارد رستوران دل تاکو در سان برناردینو- 60 مایلی کالیفرنیا- شد و به سمت میزی که دختر خوانده‌اش و خانواده او نشسته بودند رفت و به سمت آنها آتش گشود.

سخنگوی پلیس سان برناردینو «جارود بورگوآن» با اعلام این خبر گفت: مرد جنایتکار تنها چند کلمه نامفهوم به قربانیان خود گفت و سپس شروع به شلیک کرد که در اثر آن شوهر 33 ساله دخترخوانده‌اش و کودک 6 ساله وی جان باختند اما دختر خوانده و کودک 4 ساله او به‌شدت مجروح شده‌اند که در حال حاضر در وضعیت بحرانی به سر می‌برند.

گفته می‌شود مادر این دختر جوان که با عامل جنایت ازدواج کرده بود، چند سال قبل مرده بود.به گزارش پلیس، هنگام وقوع این جنایت، چند مشتری و کارگران رستوران شاهد ماجرا بوده‌اند و دیده‌اند که عامل جنایت در بین مشتریان به‌دنبال آنها می‌گشته است و پس از پیدا کردن آنها، به‌صورت مستقیم به سمتشان شلیک کرده است.

به گفته پلیس در این حادثه هیچ کس دیگری به جز خانواده دختر خوانده قاتل،  کشته یا مجروح نشده‌اند.  بنابر این گزارش، این مرد جنایتکار یک تبهکار سابقه دار بود که مهم‌ترین جرم وی حمله مسلحانه به یک مغازه است.