لندن: یک شرکت انگلیسی توانست آدامس جدیدی تولید کند که به دردسرهای ماموران شهرداری‌ پایان خواهد داد!

این آدامس جدید با فرمولی ساخته شده است که به‌وسیله آب به‌راحتی از  سطح زمین کنده می‌شود. آدامس‌های چسبیده  به‌زمین یکی از کابوس‌های مسئولان شهری کشورهای مختلف به‌حساب می‌آید و تاکنون تلاش بسیاری برای حل این مشکل صورت گرفته است.

مسئولان این شرکت همچنین اعلام کرده‌اند که این آدامس در‌صورت چسبیدن به موی سر، لباس یا کف کفش هم به‌راحتی با آب و صابون شسته می‌شود. فقط در انگلیس مردم هر‌سال بیش از 9‌هزار تن آدامس مصرف می‌کنند که بخش زیادی از این آدامس‌ها سر از سطل آشغال در نمی‌آورد!

دریانوردی با وان حمام!

لیسبون: برنامه یک پیرمرد 65‌ساله برای عبور از دریا به‌وسیله یک وان حمام این روزها حسابی او را معروف کرده است. مروین کینکید که یک بازنشسته است اعلام کرده که می‌خواهد به‌وسیله یک وان از دریای ایرلند بگذرد و به این وسیله برای امور خیریه، پول جمع‌آوری کند.

این پدربزرگ، سفر خود را برای ماه سپتامبر برنامه‌ریزی کرده  است اما احتمال دارد برنامه او به‌خاطر شرایط آب‌و‌هوایی تغییر کند. آقای کینکید می‌خواهد روی این وان حمام یک موتور و یک لرزه‌گیر هم نصب کند تا بتواند دست به این عملیات عجیب بزند! این پدربزرگ همچنین از مسئولان کتاب رکوردهای گینس خواسته است تا رشته جدیدی را برای ثبت کار  او ایجاد کنند! او می‌گوید: هر چند ممکن است این کار دیوانگی به نظر بیاید اما من آن را انجام می‌دهم!

بحران هویت مرغ دریایی

لندن:  یک مرغ دریایی با بحران هویت مواجه شده و خود را یک گربه می‌داند! این مرغ دریایی در زمان بچگی از آشیانه خود به زمین افتاده  و یک مرد انگلیسی او را در خانه‌اش بزرگ کرده است.

این پرنده  به‌نام پوه از همان زمان با گربه‌های این خانه حسابی صمیمی شده  و اکنون کار به‌جایی رسیده که از ظرف گربه‌ها غذا می‌خورد و تمایلی به پریدن با هم جنس‌های خود ندارد. هر چند پوه اکنون برای خودش لانه‌ای درست کرده است و در آن زندگی می‌کند اما همچنان دوست صمیمی 3 گربه ‌این  خانه به حساب می‌آید و هر روز برای بازی با آنها لحظه‌شماری می‌کند.

مسئولان محیط زیست می‌گویند مادر این مرغ دریایی در بچگی از او نگهداری نکرده است و به‌همین خاطر به نظر می‌رسد این پرنده گربه‌ها را به هم جنس‌های خود ترجیح داده است.

جریمه به خاطر سوراخ  بودن دیوار!

لوتون:  یک مرد انگلیسی به‌خاطر سهل‌انگاری و آسیب‌رساندن به یک حیوان به پرداخت 500‌پوند جریمه نقدی و  100‌ساعت کار اجباری محکوم شد! قضیه از این قرار است که مونت‌گومری واندرا،24‌ساله چند روزی به مسافرت رفته بوده که در غیاب او سر سگ بازیگوش‌اش در سوراخ دیوار خانه گیر می‌کند.

این سگ در حالی که کسی برای کمک به او وجود نداشته تلاش می‌کند خودش را از این وضعیت رها کند که این مسئله باعث  آسیب رسیدن به  مهره‌های گردن این حیوان می‌شود.  همسایه‌ها پس از متوجه شدن این موضوع مسئولان سازمان حمایت از حقوق حیوانات را آگاه می‌کنند و این آقای سهل‌انگار به‌محض بازگشت به خانه‌اش دستگیر می‌شود. این سگ دردسرساز اکنون در مرکز نگهداری از حیوانات این منطقه درحال درمان است.