همشهری آنلاین: وزنه‌ برداران ایرانی در سومین روز از مسابقات وزنه‌برداری معلولین جهان در مالزی توانستند با درخشش در این مسابقات به دو مدال طلا و یک نقره دست یابند.

روز سه‌شنبه (5 مرداد) و در سومین روز این مسابقات و در وزن 60 کیلوگرم در بخش جوانان، علی نجات‌خواه، وزنه‌بردار ایرانی توانست وزنه 175 کیلوگرم را بالای سر برده و به مدال طلای این وزن دست یابد.

سعید نصیری، دیگر وزنه‌بردار رده جوانان در وزن 60 کیلوگرم نیز با بالا بردن وزنه 170 کیلوگرم در رتبه دوم این وزن قرار گرفت و بطیر حسین، ورزشکار الجزایری نیز در مقام سوم ایستاد.

در وزن 60 کیلوگرم و در رده بزرگسالان، حمزه محمدی با اقتدار کامل توانست با بالا بردن وزنه 5/197 کیلوگرم مدال طلا کسب کرده و برای دومین بار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در محل برگزاری این مسابقات در کوالالامپور، پایتخت مالزی به اهتزار درآورد.

به گزارش شبکه خبر،‌ در این وزن زاکیو، رقیب سرسخت حمزه محمدی از روسیه با بالا بردن وزنه 195 کیلوگرم مدال نقره گرفت و و یانگ از چین به مدال برنز این وزن دست یافت.

این دوره از مسابقات وزنه‌برداری معلولین جهان با حضور 50 کشور جهان در ورزشگاه تیتی ونگسا شهر کوالالامپور در مالزی برگزار می‌شود.

 

منبع: همشهری آنلاین