گروه حوادث: به‌دنبال وقوع 5 فقره سرقت از طلافروشی‌های پایتخت طی 2 هفته گذشته، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 3 نفر از سارقان خبر داد و گفت: سرقت مسلحانه سه‌شنبه شب از یک طلافروشی شرق پایتخت با دستگیری یکی از سارقان ناکام ماند

به گزارش ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده پلیس تهران، با اشاره به اینکه طی 2 هفته اخیر 5 مورد سرقت از طلا فروشی‌های پایتخت به وقوع پیوسته است، گفت: 2 مورد از این سرقت‌ها ناکام بوده و سرقت از 3 طلا‌فروشی به سرانجام رسیده است. این در حالی است که تاکنون 3 سارق در رابطه با این سرقت‌ها از سوی پلیس دستگیر شده‌اند.

یکی خراب، 2 تا خاموش

سردار ساجدی نیا درباره تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته طلافروشی‌ها گفت: طلافروشی‌هایی که مورد سرقت قرار گرفته‌اند مجهز به دوربین مدار بسته بوده‌اند اما دوربین یکی از این طلافروشی‌ها خراب بوده و دوربین‌های 2 طلافروشی نیز در زمان سرقت خاموش بوده‌است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درخصوص جزئیات سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شرق تهران در ساعت 21 سه‌شنبه افزود: به‌دنبال تماس مردم با پلیس 110 و گزارش سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در منطقه جانبازان غربی، ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند که با حضور بموقع ماموران پلیس، این سرقت مسلحانه ناکام ماند و 2 نفر از سارقان که با موتورسیکلت در خارج از محوطه طلافروشی ایستاده بودند، به‌همراه 2 همدستشان که اقدام به سرقت کرده بودند، با ماموران پلیس درگیر شدند و به سوی مردم تیراندازی کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بر اثر تیراندازی سارقان مسلح به روی مردم، 5 نفر از عابران در محل مجروح شدند، افزود: ماموران پلیس با رعایت قانون استفاده از سلاح، به سوی سارقان تیراندازی کرده و یکی از سارقان را دستگیر کردند و 3 سارق دیگر نیز از سوی پلیس شناسایی شده‌اند که تلاش پلیس برای دستگیری آنها ادامه دارد.

3 مجروح در‌ آی‌سی‌یو

به گزارش ایسنا به نقل از اورژانس تهران، در این حادثه، 3 مجروح به بیمارستان رسالت و 2 نفر دیگر به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شدند که حال2 مجروح منتقل شده به بیمارستان امام حسین(ع) مساعد است و 3 مجروح منتقل شده به بیمارستان رسالت در‌ آی‌سی‌یو تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارند.