همشهری آنلاین : رسیدگی به اعتراض پذیرفته نشدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش که در هسته گزینش رد شده اند آغاز شد.

 دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش درمصاحبه با واحدمرکزی خبر در این باره افزود:کسانی که علت ردشان در آزمون استخدامی،تاییدنشدن درهسته گزینش اعلام شده است با مراجعه به هسته گزینش آموزش و پرورش در استان ها با تنظیم فرمی ویژه ، درخواست خود را برای تجدید نظر در نتیجه آزمون ارائه می کنند.

فرشته حشمتیان گفت : بر اساس ضوابط ، زمان رسیدگی به درخواست تجدیدنظر در نتایج آزمون استخدامی ، حداکثر 4 ماه است اما تلاش می کنیم در کوتاه ترین زمان ، نتایج بررسی ها را اعلام کنیم که اگر رای گزینش تغییر کند ، شرایط استخدام تاییدشدگان فراهم می شود.

وی افزود : افرادی که در فرایند بررسی شکایت خود در هسته گزینش استانی به نتیجه نرسند، یکبار دیگر فرصت دارند درخواست تجدیدنظر دوم خود را به هیات مرکزی گزینش ارائه و اعتراض خود را پیگیری کنند.

حشمتیان گفت :‌البته نحوه شکایت ردشدگان آزمون استخدامی طبق بخشنامه ای به استان ها ابلاغ و بر اساس آن ، کمیته رسیدگی به درخواست تجدید نظر در این آزمون تشکیل شده است.

وی افزود : در این کمیته ، نمایندگان حوزه هایی مانند امور اداری ، گزینش و سنجش که در برگزاری آزمون استخدامی دخالت داشته اند ، عضویت دارند و در این کمیته ضمن اعلام علل رد افراد ، آنان را برای ارائه درخواست تجدید نظر به حوزه مرتبط ، ارجاع می دهند.

دبیرهیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به علل مختلف رد افراد در آزمون استخدامی این وزارتخانه گفت: هسته گزینش نیز یکی از اعضای کمیته رسیدگی به درخواست تجدید نظر است و افرادی که به علت تایید نشدن در این هسته ، رد شده اند می توانند تقاضای خود را برای رسیدگی مجدد ارائه کنند.