همشهری آنلاین : وزیر آموزش و پرورش گفت: در رابطه با صحت آزمون استخدامی آموزش و پرورش، هیچ شک و بحثی وجود ندارد و در صحت و سلامت کامل برگزار شده است.

وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با  ایلنا، با اشاره به نحوه رسیدگی به اعتراضات داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: تدابیر لازم از قبل از برگزاری این آزمون برای رسیدگی به شکایات داوطلبان اندیشیده شده بود و آموزش و پرورش استان‌ها موظف بودند، با تشکیل کمیته‌ای نسبت به رسیدگی به چگونگی و وضعیت اعتراض داوطلبانی که نسبت به نتایج معترض بودند، اقدام کنند.

حاجی بابایی افزود: بر همین اساس راه برای اعتراض برای آن دسته از داوطلبان که نسبت به نتایج معترض هستند، همچون سایر آزمون‌های استاندارد در کشور باز است و داوطلبان به راحتی با مراجعه به سازمان آموزش و پرورش هر استانی می‌توانند نسبت به نتایج این آزمون اعتراض کنند.

وی با تاکید بر اینکه صحت برگزاری این آزمون را معاونت توسعه و پشتیبانی نهاد ریاست جمهوری تعیین کرده است، گفت: در رابطه با صحت این آزمون هیچ شک و بحثی وجود ندارد و در صحت و سلامت کامل برگزار شده است.

حاجی‌بابایی در واکنش به صحبت‌ها و نگرانی‌های رییس کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد: شیوه برگزاری این آزمون به نحوی است که راه برای نظارت تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ها باز است.