همشهری آنلاین: رقابت‌های جام جهانی ژیمناستیک در جمهوری چک با کسب دو مدال برای نمایندگان ایران به پایان رسید.

رقابت‌های جام جهانی ژیمناستیک در جمهوری چک از 7 تا 9 مهرماه در شهر "استراوا"و با حضور کشورهایی چون ترکیه، اسلوونی، صربستان، اسلواکی، چک، هلند، گریلند، کرواسی، بلژیک، اتریش و ایران و 49 ورزشکار مرد و 20 زن برگزار شد که در نهایت از بین ورزشکاران کشورمان در مرحله فینال دو نفر به مدال دست یافتند.

به گزارش مهر، در ماده دارحلقه، هادی خناری‌نژاد که در دور مقدماتی هم در رده اول ایستاده بود، به مدال طلا رسید. در پرش خرک هم محمد رمضان پور در مکان سوم ایستاد و نشان برنز را از آن خود کرد.

ژیمناست‌های کشورمان در چند وسیله دیگر هم به فینال رسیده بودند که در نهایت امیر اعظمی در دارحلقه پنجم و در پرش خرک ششم، محمد رمضان پور در خرک حلقه چهارم، هادی خناری نژاد در حرکات زمینی ششم و یونس ضیغمی در پارالل در رده هشتم این رقابت‌ها ایستادند.

تیم ملی ژیمناستیک کشورمان به مربیگری حسین طاهرخانی در این رقابت‌ها حاضر شده بود. این تیم هفته آینده در چهل و دومین دوره مسابقات ژیمناستیک قهرمانی جهان و اولین مسابقه انتخابی المپیک لندن در این رشته در کشور هلند شرکت خواهد کرد. 24 تیم اول رقابت‌های قهرمانی جهان جواز حضور در المپیک را به دست می‌آورند.

منبع: همشهری آنلاین