همشهری آنلاین: در ششمین هفته از مسابقات لیگ دسته اول ایتالیا، تیم لاتزیو رم توانست به قدرت‌نمایی‌های خود ادامه دهد و جای خود را در بالای جدول تثبیت کند. آ ث میلان و ناپل نیز از دیگر مدعیانی بودند که از سد رقیبان خود گذشتند.

در پیکارهای هفته‌ ششم لیگ دسته اول ایتالیا، سری A رقابت برای فتح صدر جدول ادامه یافت. تیم لاتزیو رم توانست با تک‌ گل مائوری در دقیقه ۴۵، مهمان خود برشا را یک بر صفر شکست دهد و بدین‌شکل با ۱۳ امتیاز از شش بازی در صدر جدول قرار گیرد.

آ اس رم، دیگر تیم پایتخت‌نشین لیگ ایتالیا، در مقابل نتوانست دوران بحرانی خود را پشت سر بگذارد و با نتیجه ۲ بر 0 تسلیم میزبانش ناپل شد. ناپل با کسب سه امتیاز تازه، در رده‌ دوم جدول قرار گرفته و مجموعا از ۱۱ امتیاز برخوردار است.

مکان سوم جدول رد‌ه‌بندی را تیم صاحب‌نام آ ث میلان به خود اختصاص داده که با گل پیرلو، هافبک خلاق خود، در دقیقه ۲۶ میزبان خود پارما را یک بر صفر مغلوب کرد. دیدار اینتر میلان و یوونتوس شامگاه یکشنبه (11 مهر) بدون گل مساوی به پایان رسید.

نتایج هفته‌ ششم سری آ در یک نگاه:

اودینزه کالچو ۱ - اف ث چزه‌نا 0
اف ث پارما 0 - آ ث میلان ۱
لچه ۱ - کاتانیا کالچو 0
اف ث بولونیا ۱ - سامپدوریا جنوآ ۱
آ ث فیورنتینا ۱ - پالرمو ۲
ناپل ۲ - آ اس رم 0
جنوآ ۲ - آ اس باری ۱
کیه‌وو ورونا 0 - کالیاری کالچو 0
لاتزیو رم ۱ - برشا کالچو 0
اینتر میلان 0- یوونتوس 0

در جدول رده‌بندی لاتزیو رم با 13 امتیاز اول است و تیم‌های اینتر میلان، ناپل و میلان هرسه با 11 امتیاز در تعقیب این تیم هستند.