همشهری آنلاین: تیم لاتزیوی رم، صدرنشین لیگ برتر فوتبال باشگاهی ایتالیا، در هفته‌ هشتم نیز موفق ظاهر شد و فاصله‌ دست‌کم ۲ امتیازی خود با رقیبانش را حفظ کرد. آ.ث. میلان و اینتر میلان نیز شانه به شانه پس از لاتزیو پیش می‌روند.

تیم لاتزیو در هشتمین دیدار خود در چارچوب لیگ دسته‌ برتر فوتبال ایتالیا، نیمروز یکشنبه (۲۴ اکتبر/ ۲ آبان) میزبان کالیاری بود. این تیم موفق شد مهمان خود را در پایان با نتیجه‌ ۲ بر 1 شکست داده و صدرنشینی خود در جدول را تثبیت کند. کالیاری با این شکست به مکان ۱۹ جدول سقوط کرد.

رقابت اصلی در صدر جدول سری A اما در هفته‌ هشتم میان میلان و اینتر در جریان است. این دو تیم هر دو ۱۴ امتیاز دارند و تنها به دلیل تفاضل گل، به ترتیب دوم و سوم هستند.

میلان برای تثبیت جایگاه دومی خود شامگاه دوشنبه به خانه‌ ناپل می‌رود. ناپل هم انگیزه‌های ویژه‌ای برای برتری بر میلان دارد. این تیم که هفته‌ هفتم را در مکان چهارم به پایان برد، با کسب ۳ امتیاز از مهمان خود، به جمع ۳ تیم برتر جدول می‌پیوندد.
در سوی دیگر اینتر میلان، مدافع عنوان قهرمانی، در دیداری دیگر میزبان سمپدوریای میانه‌نشین بود. بازی اینتر که دست‌کم بر روی کاغذ ساده‌تربه نظر می‌رسید، در پایان با تساوی 1 بر 1 به اتمام رسید.

گذشته از دو دیدار یادشده، تمام مسابقات هفته‌ هشتم به شرح زیر به پایان رسیدند:

فیورنتینا ۲ - آ.ث. باری ی1
پارما 0 - آ.اس. رم 0
جنوا 1 - کاتانیا کالچو 0
اودینزه ۲ - پالرمو 1
کیه‌وو ۲ - چزنا 1
لچه ۲ - برشا 1
بولونیا 0 - یوونتوس 0
اینتر میلان ۱ - سامپدوریا جنوآ ۱

ناپل - آ ث میلان (دوشنبه ۲۵ اکتبر)

منبع: همشهری آنلاین