همشهری آنلاین: تیم منتخب شائولین چوان ووشو ایران با کسب 36 مدال در رقابت‌های بین المللی آلمان عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

این رقابت‌ها با حضور تیم‌هایی از کشورهای آلمان، سوئیس، فرانسه، اسلوونی، صربستان، اوکراین، ایتالیا، اتریش، جمهوری چک، یونان، لهستان و ایران برگزار شد که تیم منتخب شائولین چوان کشورمان توانست 21 مدال طلا و 5 نقره در بخش تالو و 6 مدال طلا، 3 نقره و 1 برنز در بخش ساندا کسب کند.

به گزارش مهر، در بخش تالو و در فرم‌های مختلف، مجید نصیری، محمد امین تیموری و صابر نصیرسلطان احمدی هرکدام دو مدال طلا، زانیار بستانی سه مدال طلا، آرسان صفا و علی اصغر اقبال هر کدام دو مدال طلا، افشار علیزاده یک مدال نقره، وحید نظامی یک مدال طلا و یک نقره، علی ایرانی یک مدال طلا و یک مدال نقره، امیر نوری سادات دو مدال طلا، محمدرضا قهاری و علیرضا قهاری دو مدال طلا، امیرمحمدی یک مدال طلا، اسماعیل هادی‌پور یک نقره و محسن علیزاده دو مدال طلا را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش مبارزه یا همان ساندا نیز عزیر کلانتری، مهرداد ایزک مهری، محسن شیعه زاده، علی دلیری، حسین یوسفی، محمدرضا قهاری و علیرضا قهاری هر کدام یک مدال طلا، محمدرضا فروحی، امیر نوری سادات یک مدال نقره و کریم عاشوری برمچی یک مدال برنز کسب کردند.

تیم منتخب شائولین چوان ووشو با حمایت‌های هیئت ووشوی استان گیلان و شرکت پرشیا معادن جنوب به این رقابت‌ها اعزام شد. این تیم را مهرداد شیرازی، مسئول سبک شائولین چوان ووشو و رئیس کمیته داوران فدراسیون ووشو به عنوان سرپرست همراهی می‌کرد.

منبع: همشهری آنلاین