همشهری آنلاین: تیم منتخب تکواندو تهران در رقابت‌های بین‌المللی کرواسی با کسب 5 مدال رنگارنگ عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

به گزارش مهر، رقابت‌های بین‌المللی کرواسی که از جمله تورنمنت‌های رده A جهان محسوب می‌شود طی دو روز گذشته با حضور تکواندوکاران 28 کشور در زاگرب برگزار شد که در نهایت نماینده کشورمان عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

تیم هیئت تکواندو حوزه جنوب غرب که به نمایندگی از هیئت تکواندو تهران در این مسابقات حضور یافته بود با کسب 2 مدال طلا ، 2 نقره و 1 برنز بعد از میزبان نایب قهرمان شد. بر این اساس در رده سنی نونهالان نوید ارزشی در وزن 58- ضمن کسب مدال طلا عنوان فنی‌ترین بازیکن را به خود اختصاص داد.

در وزن 61- دانیال صالحی‌مهر در مکان نخست ایستاد و دومین مدال طلا را برای نماینده کشورمان کسب کرد، سینا میرزایی نایب قهرمان وزن 37- شد و در رده سنی نوجوانان، پوریا عرفانیان در وزن 78- به مدال نقره رسید و سجاد میرزایی در وزن 68- به مدال برنز قناعت کرد.

این تیم با سرمربیگری حسینعلی نعیمی و مربیگری یدا... تیموریان و سرپرستی علیرضا تراب احمدی به این مسابقات اعزام شده بود. ضمن این که عباس محبی، غلامرضا عزیزی و پیمان ثابت سه داور بین‌المللی تهرانی در این رقابت‌ها قضاوت کردند.

منبع: همشهری آنلاین