همشهری انلاین: در روز شوک آور هنگ کنگ، هند و بنگلادش برای بازگشت به کشورشان آماده شدند.


در دومین روز مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی و پیش از بازی ایران با ترکمنستان که به پیروزی 4 بر 1 ایران انجامید، تیم ویتنام توانسته بود بحرین را با نتیجه 3- 1 ببرد اما ایران که یک گل بیشتر به ترکمنستان زده، صدرنشین گروه B شد.

در دور دوم رقابت‌های این گروه، چهارشنبه ایران به مصاف بحرین می‌رود و ویتنام و ترکمنستان مقابل هم به میدان خواهند رفت.

در روز دوم این بازی‌ها چهار دیدار دیگر هم برگزار شد.

در دیدارهای دوشنبه در گروه A مالزی با نتیجه‌ 2 بر 1 از سد قرقیزستان گذشت و ژاپن با نتیجه 3 بر 0 چین را از پیش رو برداشت.

در گروه C کره شمالی با یک گل از سد کره جنوبی گذشت و تیم‌های فلسطین و اردن هم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش ای.اف.سی، سه شنبه در سومین روز مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی گوانگجو سه بازی برگزار شد که هنگ کنگ برنده بزرگ آن بود.

در گروه E هنگ کنگ که در دیدار نخست موفق شده بود امارات را متوقف کند، در دومین مسابقه خود با یک گل تیم ازبکستان را شکست داد تا 4 امتیازی شود . امارات هم 3-0 بنگلادش را پشت سر گذاشت. با این نتیجه حذف بنگلادش قطعی شد.

در این گروه امارات با 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد، هنگ کنگ با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جای دوم است و ازبکستان با 3 و بنگلادش بدون امتیاز در مکان‌های سوم و چهارم جای دارند .

از گروه D کویت با پیروزی مقابل سنگاپور به دومین برد پیاپی خود رسید تا با 6 امتیاز در صدر تیم های این گروه قرار بگیرد . قطر هم 2-1 هند را شکست داد.

دو تیم مالدیو و پاکستان از گروه F هم به میدان رفتند که تلاش دو تیم در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و مالزی 2-1 قرقیزستان را برد.

این رقابت‌ها چهارشنبه و در چهارمین روز با انجام 6 دیدار پیگیری خواهد شد که برنامه این مسابقات به شرح زیر است :

مالزی - ژاپن گروه A
چین - قرقیزستان گروه A
ویتنام - ترکمنستان گروه B
ایران - بحرین گروه B
کره جنوبی - اردن گروه C
کره شمالی - فلسطین گروه

 

منبع: همشهری آنلاین