همشهری آنلاین: رئیس شعبه71 دادگاه کیفری استان تهران اعلام کرد: متهم ردیف اول پرونده قتل در میدان کاج سعادت آباد به قصاص در ملاء عام، شلاق و حبس محکوم و متهم ردیف دوم این پرونده از اتهام معاونت در قتل تبرئه شد.

قاضی نورالله عزیزمحمدی افزود: جلسه رسیدگی به اتهامات دو متهم پرونده قتل در میدان کاج سعادت آباد، دیروز در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به صورت علنی برگزار شد و هیئت قضایی بعد از ختم رسیدگی به این پرونده رای خود را در مهلت قانونی صادر کردند.

وی افزود: براساس احکام صادر شده یعقوب متهم ردیف اول پرونده به اتهام قتل عمد به قصاص در ملاء عام، به اتهام زنای غیرمحصن به 100 ضربه شلاق و به اتهام قدرت ‌نمایی با چاقو به دو سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شد.

قاضی عزیز محمدی اضافه کرد: سعیده متهم ردیف دوم پرونده نیز براساس اکثریت آرا ( رای سه نفر از اعضای هیات قضایی ) از اتهام معاونت در قتل تبرئه و به اتهام زنای غیرمحصنه به صد ضربه شلاق محکوم شد.

رئیس شعبه71 دادگاه کیفری استان تهران گفت: آرای صادرشده بر اساس مشورت پنج قاضی بوده است.

براساس کیفرخواست صادر شده از دادسرای امور جنایی تهران، اتهام یعقوب متهم ردیف اول پرونده، قتل عمد با ضربات چاقو و قدرت نمایی با چاقو و اتهام سعیده معروف به کیمیا متهم ردیف دوم پرونده، معاونت در قتل عمد اعلام شده بود.

منبع: همشهری آنلاین