رئیس جامعه معلولان ایران با اشاره به اینکه با گذشت 9 ماه از سال، هنوز حتی یک قطره از سهمیه بنزین معلولان در اختیار آنها قرار نگرفته است، اعلام کرد: درصورت ادامه این روند خودروهای حمل‌ونقل عمومی معلولان از هفته آینده سرویس دهی به معلولان را متوقف خواهند کرد.

علی همت محمودنژاد در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: 3سال پیش و با آغاز سهمیه‌بندی بنزین، سردار محمد رویانیان در حضور رئیس‌جمهور قول داد که سهمیه معلولان و جانبازان، حتی با صفر شدن سهمیه بنزین خودروهای شخصی، هر ساله به آنها اختصاص یابد.

وی یادآور شد: با گذشت 3سال از سهمیه بندی بنزین، هنوز هیچ اثری از بهبود وضع معلولان در این زمینه مشاهده نشده است.
به گفته محمودنژاد، تاکنون تنها 2 بار سهمیه 100 لیتری بنزین برای مصرف سالانه معلولان تخصیص یافته و با گذشت9 ماه از سال هنوز حتی یک قطره از سهمیه بنزین امسال تخصیص نیافته است.

آخرین روز آبان ماه سردار رویانیان- رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور- در جلسه پرسش و پاسخ با جمعی از دانشجویان دانشکده حقوق دانشگاه تهران، در پاسخ به یکی از جانبازان حاضر در جلسه درباره سهمیه بنزین جانبازان و معلولان، با اذعان به اینکه متأسفانه هنوز حتی یک لیتر از بنزین سهمیه جانبازان پرداخت نشده است، تأکید کرد که به محض خروج از جلسه، موضوع را پیگیری خواهد کرد.