گروه حوادث: جوان شروری که با همدستی دوستش درپوشش مسافرکشی، دختر دانشجویی را ربوده و در یک دامداری در ورامین مورد آزار و اذیت قرار داده بود، در عملیات پلیس ورامین به دام افتاد.

شامگاه آخرین روزهای آذر ماه، صدای زنگ تلفن پلیس 110 ورامین به صدا درآمد ، دختر جوانی با صدایی لرزان از نقشه شوم دو پسر برای ربودنش خبر داد.
وی مدعی شد پس از آنکه توسط مردان جوان ربوده شده، در یک دامداری مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ و پس از گذشت یک روز در اطراف روستای ایجدام رها شده و ربایندگان از محل متواری شده‌اند.
با اعلام این گزارش ماموران با حضور در محل، دختر جوان را که پریشان و مضطرب بود برای بازجویی به اداره آگاهی ورامین انتقال دادند.
دختر دانشجو که به شدت گریه می‌کرد در تحقیقات اولیه در توضیح ماجرا گفت: ظهر دیروز پس از تمام شدن کلاسهایم در دانشگاه به میدان صادقیه رفتم، می خواستم از آنجا به خانه‌‌مان در تهرانسر بروم، اما هر چه منتظر شدم تاکسی ای مرا سوار نکرد.
در حالیکه خسته شده بودم ، تصمیم گرفتم هر خودروی عبوری را که به آنجا برود سوار شوم و در همان موقع بود که یک دستگاه پژو 405 با دو سرنشین مقابل پایم توقف کرد، من که بسیار عجله داشتم، به تصور این که خودرو مسافرکش است، سوار شدم.
دانشجوی جوان در ادامه افزود: پس از رسیدن به تهرانسر از راننده خودرو خواستم بایستد اما وی توجهی نکرد و ناگهان مرد قوی‌هیکلی که در صندلی جلو نشسته بود به عقب پرید و با گذاشتن چاقو زیر گلویم، سرم را زیر صندلی برد و تهدید کرد اگر سر و صدا کنم، مرا می‌کشد، منهم در حالیکه شوکه شده بودم مجبور به اجرای دستوراتش شدم. در حالی‌که جایی را نمی دیدم پس از پیمودن مسافتی، دومرد جوان مرا در جلوی یک دامداری پیاده کرده و با تهدید چاقو و ضرب و شتم مورد اذیت و آزار قرار داده و روز بعد مرا رها کردند.
دستگیری مرد جنایتکار
سرهنگ احمد قاسم‌خانی، فرمانده انتظامی شهرستان ورامین روز گذشته با اعلام این خبر گفت: با گزارش این پرونده، تیمی از ماموران به سرپرستی سروان حسین‌نژاد- رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی آگاهی ورامین- تحقیقات گسترده ای را آغاز کرده و در نخستین اقدام لیستی از تمامی دامداری‌‌های اطراف تهیه شد و سپس با اطلاعاتی که دختر جوان در اختیار پلیس  گذاشته بود، یک دامداری‌ که صاحب آن پیرمردی بود شناسایی شد.
در بازجویی‌های اولیه از پیرمرد مشخص شد دامداری در اختیار نوه وی بوده است. به این ترتیب ردزنی مخفیگاه وی آغاز شد و سرانجام مدتی بعد مرد جوان در مخفیگاهش در خیرآباد به محاصره پلیس درآمده و  دستگیر شد.