گروه حوادث: شکارچی زنان خانه‌دار اصفهانی که با ورود به خانه‌ها، زنان جوان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد در آخرین مراحل بازجویی‌اش مدعی شد که از طریق خانه‌های خالی از سکنه وارد خانه طعمه‌هایش می‌شد.

سرهنگ محمدیان، معاون آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: با شکایت‌های متعددی از سوی ساکنان چند منطقه در اصفهان مبنی بر ورود پسر جوانی به داخل خانه‌ها و آزار و اذیت زنان خانه‌دار تیمی از کارآگاهان جنایی اصفهان ردیابی‌های خود را برای دستگیری این مرد آغاز کردند.

مأموران پلیس در تحقیق از شاکیان دریافتند که این مرد جوان در اوایل صبح پس از خروج مرد خانواده وارد خانه شده و با تهدید چاقو زنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد. در چند شکایت مشابه مرد جوان بدون اینکه صاحبخانه متوجه شود وارد خانه شده و اقدام به آزار کرده بود.

معاون آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: پلیس پس از چهره‌نگاری از شکارچی زنان، عکس فرضی او را در اختیار واحدهای گشت پلیس قرار داد و سرانجام این مرد به نام اکبر در 18 آذرماه زمانی که در مقابل خانه‌ای در حال پرسه زدن بود دستگیر شد. اکبر در اظهارات اولیه‌اش به شش مورد ورود به خانه‌ها اعتراف کرد و در ادامه تحقیق و بازجویی از این مرد مشخص شد وی از طریق خانه‌هایی که بدون سکنه بود، وارد خانه‌های کناری شده و زن صاحبخانه را مورد آزار قرارمی‌داد.