تایپه: یک مرد تایوانی از طوطی همسایه خود به خاطر بی‌ادبی، در دادگاه شکایت کرد!

 به‌گفته این مرد این طوطی همیشه جلوی پنجره خانه می نشیند و هنگام عبور رهگذران جمله‌ای شامل چند ناسزا را بیان می‌کند. آقای ونگ هان‌چین همچنین در شکایت خود مدعی شده است که دشنام‌های هرروزه این طوطی باعث شده که وی تمرکزش را از دست بدهد و همین مسئله یکبار باعث آسیب‌‌دیدگی او در هنگام کار شده است. این مرد علاوه بر این صاحب طوطی را به خاطر آموزش‌های غلط مقصر دانسته و خواستار مجازات وی شده است. صاحب این طوطی اما با رد این ادعا می‌گوید طوطی او بدون دانستن معنی کلمات، حرف‌های دیگران را تکرار می‌کند و او نقشی در دشنام‌دادن او نداشته است.

سنگین‌ وزن‌ترین لیموزین جهان

کالیفرنیا: یک خانواده آمریکایی سنگین وزن‌ترین لیموزین جهان را برای خودشان تهیه کرده‌اند. این خودرو که در حقیقت یک تریلی با تغییر کاربری است بیش از 22‌تن وزن دارد و به‌گفته کارخانه تولید‌کننده، زوج‌های جوان به‌وسیله آن می‌توانند مراسم کوچک عروسی خود را به صورت سیار در جاده‌ها برگزار کنند! این خودرو که طولش بیشتر از 21‌متر است علاوه بر داشتن 3‌سالن پذیرایی، دارای حمام، سرویس بهداشتی و همچنین سیستم سینمای خانگی با 3‌تلویزیون بزرگ است. علاوه بر این مسافران می‌توانند در این خودرو در تمامی جاده‌ها از سرویس اینترنت استفاده ‌کنند. این خانواده با استقبال مردم از این خودرو قصد دارند به‌زودی آن را به متقاضیان اجاره دهند. البته نرخ اجاره این خودرو بسیار بالاست و دست‌کم ساعتی 1000 دلار تمام می‌شود.

200 ‌هزار دلار برای خرید کبوتر

بروکسل: یک مرد چینی با خرید کبوتری به قیمت 205‌هزار دلار رکوردشکنی کرد. این مرد پولدار، این مبلغ را در یک حراجی در بلژیک برای این کبوتر پرداخت کرد و باعث تعجب همه شد. گفته می‌شود این مرد علاقه شدیدی به کبوترها دارد و به همین خاطر در بیشتر نقاط جهان خریدهایی با قیمت بالا انجام می‌دهد. گفته می‌شود در این حراجی در مجموع 218‌کبوتر زیبا با قیمت بیش از 8/1‌میلیون دلار به فروش رسیده است. این حراج توسط 2 شرکت پرورش دهنده کبوتر در بلژیک و چین برگزار شد و انتقاد شدید گروه‌های حمایت از حیوانات را به دنبال داشت. تعدادی از اعضای این گروه‌ها با تجمع در مقابل محل برگزاری حراج، خواستار زندگی آزادانه پرندگان شدند.

تجهیز پلیس به خودروهای اسپرت

لندن: پلیس انگلیس برای مقابله با خلافکاران تعداد محدودی خودروی پرسرعت اسپرت در اختیار گرفته است. به گفته مسئولان دولتی، ماموران پلیس انگلیس به ویژه یگان‌های گشت بزرگراه‌های این کشور به وسیله این خودروهای جدید می‌توانند از پس خلافکارانی که خودروهای پر سرعت در اختیار دارند بر بیایند. این خودروها محصول کارخانه لوتوس هستند و به تجهیزات مورد نیاز پلیس مجهز شده‌اند. حداکثر سرعت خودروهای جدید پلیس 261‌کیلومتر بر ساعت است اما مسئولان اعتقاد دارند که تنها حضور آنها در بزرگراه‌ها فکر تخطی از سرعت مجاز را از ذهن راننده‌های خلافکار دور می‌کند. پلیس ایتالیا با در اختیار داشتن خودروهای لامبورگینی با سرعت بیش از 308‌کیلومتر در ساعت سریع‌ترین خودرو را در میان کشورهای جهان در اختیار دارد.