همشهری آنلاین: هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با انجام پنج دیدار پیگیری شد.

در هفته ششم مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور که بعداز ظهر دوشنبه (27 دی) برگزار شد، تیم‌های توزین الکتریک کاشان، راه و ترابری قم، پتروشیمی بندرامام، ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد تهران حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش سایت فدراسیون بسکتبال،‌ بازی اول میان توزین الکتریک کاشان و شهرداری گرگان در کاشان برگزار گردید. این دیدار که به علت پخش مستقیم از شبکه سه سیما، زودتر از سایر بازی‌ها آغاز شده بود با برتری تیم توزین الکتریک همراه بود تا این تیم همچنان در خانه شکست‌ناپذیر باشد.
در ماهشهر تیم پتروشیمی این شهر موفق گردید تیم بانک سامان را شکست دهد تا شکست هفته گذشته خود مقابل ذوب آهن را به فراموشی بسپارد.

دیگر نماینده استان خوزستان؛ تیم حفاری ملی ایران در اصفهان میهمان ذوب آهن بود که نتوانست حریف نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر شود و ششمین شکست متوالی خود را تجربه کرد.

اما حساس‌ترین بازی این هفته میان دو تیم کاسپین قزوین و راه وترابری قم در قزوین انجام شد. بازی دو تیم در وقت قانونی به تساوی کشیده شد. در وقت اضافه اول نیز دو تیم مجددا به تساوی رسیدند و سرانجام تیم راه و ترابری در وقت اضافه دوم موفق شد تیم کاسپین را در مقابل خیل مشتاقان این تیم شهرستان قزوین شکست دهد. تیم کاسپین با این بازی نشان داد در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

و در آخرین بازی این روز تیم بسکتبال دانشگاه آزاد تهران در یک بازی نزدیک و فشرده موفق شد تیم هیئت بسکتبال شهرکرد را شکست دهد. دانشگاهی‌ها در حالی صاحب این پیروزی شدند که دقایق زیادی از حریف جوان خود عقب بودند.

تنها مسابقه معوقه این هفته، بازی تیم‌های مهرام تهران و ب.آ شیراز بود که به دلیل حضور تیم مهرام در مسابقات لیگ باشگاه‌های غرب آسیا در تاریخ دیگری برگزار می‌گردد.

منبع: همشهری آنلاین