ملبورن: یک مرد در استرالیا به خاطر استفاده از اره‌ماهی در یک دعوا به‌زودی محاکمه سختی خواهد داشت.

ماموران پلیس در گزارش خود اعلام کرده‌اند که این مرد50‌ساله از اره‌ماهی به‌عنوان ابزاری برای ضرب و شتم استفاده کرده است و به همین خاطر وی اکنون باید در انتظار مجازات سنگینی باشد. بر اساس کیفرخواست صادر شده، این مرد متهم شده است که از اره‌ماهی به عنوان یک سلاح سرد استفاده کرده که مجازات شدیدی را به دنبال خواهد داشت. استفاده از حیوانات در نزاع‌ها پیش از این هم سابقه داشته است. سال گذشته پسر 29‌ساله‌ای در کارولینای جنوبی در مشاجره با همسایه خود با یک مار پیتون به صورت همسایه خود کوبیده بود که توسط نیروهای پلیس دستگیر و زندانی شده بود.

کسب درآمد از خاکستر هشت‌پا

برلین: آلمانی‌ها حتی دست از جنازه هشت‌پای پیشگوی جام‌جهانی هم برنداشته‌اند و اکنون می‌خواهند با استفاده از خاکستر او کسب درآمد کنند.مسئولان آکواریومی که این هشت‌پا در زمان زنده بودنش در آن به سر می‌برد اعلام کرده اند که مکان خاصی را برای بازدید مردم از خاکستر پل در نظر گرفته اند .آنها اعلام کرده‌اند در این اتاق ویژه علاوه بر خاکستر این حیوان، وسایل پیشگویی‌های او در زمان جام‌جهانی و همچنین هدایا و نامه‌هایی که برای این هشت‌پا ارسال شده است به نمایش گذاشته می‌شود. پل در جریان جام‌جهانی با پیش‌بینی‌ تیم‌های پیروز به شهرت ناگهانی و جهانی رسید و هزاران نفر از گردشگران برای دیدنش به آکواریومی در آلمان رفتند.

دعوت گربه به هیأت منصفه

بوستون: دادگاهی در آمریکا با ارسال نامه‌ای رسمی یک گربه را برای حضور در هیات منصفه دعوت به کار کرد. خانم آنا اسپوزیتو که از مدت‌ها پیش از این گربه نگهداری می‌کند، می‌گوید به تازگی نامه‌ای از سوی دادگاه دریافت کرده که در آن از گربه‌اش برای حضور در هیات منصفه دعوت شده است. این خانم با نوشتن یک نامه ضمن اعلام اینکه گربه‌اش زبان آدمیزاد را متوجه نمی‌شود مسئولان دادگاه را از این اشتباه آگاه کرده است. با وجود این دادگاه بوستون در نامه مجدد خود تاکید کرده است که این گربه در روز 23‌مارس باید حتما در دادگاه حضور داشته باشد. هنوز مقام‌های قضایی آمریکا به این مسئله واکنشی نشان نداده‌اند. برخی معتقدند که این احضاریه فقط یک اشتباه اداری است.

کم‌سن‌ترین متخصص رایانه جهان

دهلی نو : یک دختر هندی با دریافت مدرک‌های مختلف رایانه لقب جوان‌ترین متخصص رایانه جهان را در کتاب رکوردهای گینس به خود اختصاص داده است.

ام. لاویناشری که 8‌سال دارد توانسته است مدرک حرفه‌ای شرکت مایکروسافت(MCP) و همچنین مهندسی لینوکس را دریافت کند. پدر و مادر او می‌گویند که خیلی زود متوجه شده‌اند دخترشان از هوش بالایی برخوردار است و به همین خاطر برنامه‌های آموزشی برای او را شروع کردند. گفته می‌شود این دختر در آزمون مایکروسافت توانسته است نمره 842‌از هزار و در آزمون لینوکس امتیاز178.1 از200‌را به دست بیاورد. این دختر به خاطر این پیشرفت‌هایش توانسته تاکنون با افراد مهمی چون نخست وزیر هند ملاقات کند.