همشهری آنلاین: جامعه قرآنی کشورمان هم‌زمان با گرامیداشت سی و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی، 18 بهمن‌ماه با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی تجدید بیعت می‌کند.

«محمدمهدی بحرالعلوم»، معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن الکریم، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با گرامیداشت سی و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی، جامعه قرآنی کشورمان همانند سال‌های گذشته با حضور در حرم مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های این امام عظیم‌الشأن میثاقی دوباره می‌بندند.

وی از اجرای مراسم اهدای تاج گل به تاریخ دوشنبه، 18 بهمن‌ماه، خبر داد و افزود: نمایندگانی از میان نهادها، مراکز و مؤسسات قرآنی در این آئین حضور خواهند داشت و جمعی از پیش‌کسوتان، اساتید، حافظان و قاریان این جمع را همراهی خواهند کرد.

بحرالعلوم تصریح کرد: تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط قراء ممتاز و بین‌المللی در این حرم شریف طنین‌انداز می‌شود، همچنین سخنرانی و قرائت بیانیه جامعه قرآنی کشورمان برای حمایت همه‌جانبه از آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود.

یادآور می‌شود، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، مسئولیت کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی را نیز برعهده دارد و یکی از برنامه‌های این کمیته حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) است.

همچنین، وسیله ایاب و ذهاب از مقابل درب سازمان دارالقرآن الکریم ـ به نشانی میدان امام حسین(ع)، خیابان خواجه نصیرالدین طوسی ـ مهیا شده است.

 

منبع: همشهری آنلاین