همشهری آنلاین: پرتابگر جانباز و معلول ایران دومین مدال طلای کشورمان در مسابقات جهانی دوومیدانی معلولین جهان را به گردن آویخت.

به گزارش فارس، در آخرین روز از رقابت‌های دوومیدانی معلولین جهان، عبدالرضا جوکار آخرین شرکت‌کننده ایران در این مسابقات در رقابت‌های پرتاب نیزه کلاس F52/53 با پرتابی به میزان 20 متر و 96 سانتی‌متر مدال طلای این رشته را بر گردن آویخت و دومین نشان طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد.

ورزشکارانی از اسلوونی و مکزیک به ترتیب دوم و سوم شدند.

در مسابقات روز شنبه (9 بهمن) پیش از این پیمان نصیری در فینال دوی 1500 متر مردان کلاس T20 (کم‌توانان ذهنی) با زمان 3 دقیقه و 57 ثانیه و 13 صدم ثانیه از خط پایان گذشت و نخستین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را به خود اختصاص داد. در پرتاب نیزه کلاس F13 نیز سیدعرفان حسینی با پرتابی به میزان 61 متر 48 سانتی‌متر مدال نقره این مسابقات را از آن خود کرد.

در روزهای قبل این رقابت‌ها جواد حردانی در پرتاب نیزه کلاس F38 به مدال نقره رسیده بود. جلال خاکزادیه نیز در پرتاب دیسک نشسته، جواد حردانی در پرتاب دیسک ایستاده کلاس F38، فرزاد سپهوند در پرتاب دیسک کلاس F44، احمدرضا کاظمی هم در دوی 200 متر کلاس T13 (کم‌بینایان) موفق به کسب مدال برنز شده بودند.

بدین ترتیب تیم ملی ایران که با 10 ورزشکار، عازم رقابت‌های جهانی شده در پایان این مسابقات موفق به کسب 2 نشان طلا، 2 نقره و 4 مدال برنز شد.

منبع: همشهری آنلاین