همشهری آنلاین: رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در تایلند با کسب سومین مدال نقره کشورمان توسط آروین معظمی گودرزی در ماده اسکرچ پیگیری شد.

به گزارش مهر، سومین روز از سی و یکمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی بزرگسالان آسیا و هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در پیست "ناخون راتچاسیما" در تایلند در دو ماده زنان و مردان پیگیری شد که تیم ایران در این روز صاحب یک گردن‌آویز نقره دیگر شد.

در مسابقات ماده اسکرچ بزرگسالان، آروین معظمی گودرزی بعد از رکابزنی از کره جنوبی بر سکوی دوم ایستاد و تیم ایران را صاحب سومین مدال نقره خود کرد. در این ماده ورزشکاری از تایلند سوم شد.

در ماده 4 کیلومتر تعقیبی تیمی، تیم سه نفره کشورمان به دیدار رده‌بندی راه یافت اما در این مسابقه به دلیل برخورد رکابزنان با یکدیگر در پیست، از کسب مدال برنز این ماده محروم شد.

تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان تا به امروز صاحب 5 مدال طلا (محمدرجبلو)، سه نقره( پیام سعدی پور، علیرضا حقی و آروین معظمی گودرزی) و یک نشان برنز توسط تیم اسپرینت جوانان شده است.

سی و یکمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی بزرگسالان آسیا و هجدهمین دوره رقابت‌های دوچرخه‌سواری جوانان آسیا از 20 تا 30 بهمن‌ماه در تایلند برگزار می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین