همشهری آنلاین: کسب دو عنوان چهارمی توسط بهنام خسروشاهی و محمد پراش در مواد اومنیوم و تایم تریل بهترین مقام رکابزنان ایران در چهارمین روز از رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در تایلند بود.

به گزارش مهر، چهارمین روز از رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در پیست "ناخون راتچاسیما" در تایلند با برگزاری دیدارها در مواد اسپرینت جوانان و بزرگسالان، تایم تریل، اومنیوم زنان ومردان برگزار شد.

در ماده اسپرینت ادریس کاظمی در رده سنی جوانان در رده پنجم و محمد پراش در رده سنی بزرگسالان هشتم شدند. در یک کیلومتر تایم تریل بزرگسالان هم محمد پراش عنوان چهارم را از آن خود کرد. در این ماده ورزشکارانی از کشورهای مالزی، چین و کره جنوبی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ماده اومنیوم، بهنام خسروشاهی در 4 کیلومتر و یک کیلومتر سوم شد، در اسکراچ عنوان نخست را به دست آورد و در مجموع این ماده با کسب 21 امتیاز در رده چهارم ایستاد و از کسب مدال بازماند.

در همین ماده و در بخش بانوان در رده سنی بزرگسالان، نیکنار فاضلی نماینده کشورمان در ماده اسکراچ و 3 کیلومتر تایم تریل نهم شد. وی در مجموع امتیازات این ماده نیز عنوان نهم را از آن خود کرد. تیم ملی اسپرینت جوانان ایران در بخش بانوان نیز عنوانی بهتر از ششمی را به دست نیاورد.

رکابزنان کشورمان روز یکشنبه و در پنجمین روز از رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در مواد کایرین زنان و مردان، نیمه نهایی اسپرینت مردان و فینال اسپرینت بانوان و فینال تعقیبی تیمی زنان و مردان به مصاف حریفان آسیایی خود می‌روند.

سی و یکمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی بزرگسالان آسیا و هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا از 20 تا 30 بهمن ماه در تایلند برگزار می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین