مهدی تهرانی : یکی از فیلم هایی که پارسال ساخته شد و در طی 94 دقیقه زمانش ؛ هرگز روی اعصاب تماشاگران نرفت ؛ تریلر خوش ساخت 127 ساعت بود.

اگر به مدت 127 ساعت معادل حدودا 5 روز در ناکجاآبادی گیر بیفتید و دست به هر تقلایی بزنید تا زنده بمانید ؛ به چه کسی یا کسانیکه در این مدت طولانی و عذاب آور فکر می کنید؟ فیلم بیوگرافیک 127 ساعت که از داستانی حقیقی اقتباس شده ؛ روایتگر همین مقوله است.

روایت زندگی آرون رالستون کوهنورد ؛ که در یک تریپ عادی در منطقه ی گراندکانیون بر اثر سانحه ای در یک نقطه ای سقوط می کند که نه تنها در دیدکسی  نیست بلکه عمدتا محل عبور و مرور گردشگران هم نمی باشد. رالستون تمام این 5 روز را با طبیعت مبارزه می کند تا سرانجام ...

کارگردانی که 127 ساعت  را ساخته ؛ دنی بویل است. او را با فیلم میلیونر زاغه نشین ( خدایا من چقدر از این فیلم متنفرم) در اسکار دو سال پیش به یاد بیاورید. جیمز فرانکو نیز در نقش آرون رالستون پس از مدتها بازی بی نقصی ارائه داده و به راستی مستحق نامزد شدن برای اسکار بازیگری امسال بوده است . آخرین فیلم مهمی که  فرانکو درآن خوب ظاهر شد را با شهر کنار دریا به یاد بیاورید که در کنار رابرت دنیرو  نقش آفرینی می کرد.