گروه شهری: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر اعلام کرد: خطوط اتوبوس‌های بی‌آر تی سرویس‌دهی خود را همچون روزهای عادی به بهترین شکل ارائه کردند.

با این حال به‌دلیل ترافیک بسیار سنگین در برخی از معابر و بعضا آسیب جدی به اتوبوس‌های عبوری شرکت واحد توسط اغتشاشگران، لحظه‌ای در خدمات ناوگان اتوبوسرانی درنگ نشد.جعفر تشکری هاشمی افزود: با توجه به لزوم و ضرورت همکاری مسئولان شهری با دستگاه‌های مسئول به‌منظور تامین نظم و امنیت شهر، نسبت به انسداد چند ایستگاه مترو به‌صورت موقت در محدوده مرکزی شهر به‌منظور کاهش مشکلات ناشی از حوادث احتمالی اقدام شد. وی گفت: به محض رفع شرایط خاص مجددا نسبت به بازگشایی این ایستگاه‌ها اقدام شد.

وی ادامه داد: در جریان اغتشاشات دوشنبه 25بهمن بیش از یک میلیارد ریال خسارت به امکانات و تاسیسات شهری پایتخت وارد شد و از جمله فقط در منطقه 10 میزان خسارات بیش از 400 میلیون ریال برآورد می‌شود و این در حالی است که 37 دستگاه اتوبوس تک‌کابین و دو کابین در خط یک بی‌آرتی مجموعا بیش از 200 میلیون ریال خسارت دیدند.

تشکری هاشمی همچنین با ابراز تأسف از مطالب منتشرشده در یکی از خبرگزاری‌ها که به شکل ناآگاهانه و غیرمنصفانه مطرح شد تاکید کرد: خدمتگزاران مدیریت شهری همچون گذشته به‌عنوان سربازان مقام عظمای ولایت خدمت به مردم و دفاع از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی را تکلیف خود می‌دانند و هرگز با این قبیل فضاسازی‌ها که در واقع آب به آسیاب دشمن ریختن است لحظه‌ای از فعالیت‌های خود در خدمت به شهروندان دست نخواهند کشید.