همشهری آنلاین: تیم تکواندوی گسترش فولاد تبریز با پیروزی برابر دانشگاه آزاد جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا را در تبریز نگه داشت.

به گزارش ایپنا، پرونده سومین دوره رقابت‌های تکواندو جام باشگاه‌های آسیا بعدازظهر روز سه شنبه (3 اسفند) با قهرمانی تیم تکواندوی گسترش فولاد تبریز بسته شد. این تیم در بازی نهایی مقابل دانشگاه آزاد، مدافع عنوان قهرمانی 3 بر2 به برتری دست یافت و قهرمان شد.

در این دیدار جذاب و دیدنی که دو تیم پا به پای هم تا انتها پیش رفتند تبریزی‌ها که از حمایت خوب تماشاگران خودی سود می‌بردند قهرمان دو دوره قبل را شکست دادند و در نهایت هم قهرمان شدند.

در اولین مبارزه دو تیم مهدی بی‌باک، تکواندوکار با تجربه دانشگاه آزاد در این دیدار نتیجه را 9 بر 8 به مرتضی شیری واگذار کرد و علیرضا نصرآزادانی، تکواندوکار تیم دانشگاه آزاد 9 بر4 فرشاد فروغی‌کیا را شکست داد تا کار دو تیم به تساوی یک بر یک برسد.

مجید رجبی در سومین پیکار دو تیم مقابل داود عبدالرضایی 16بر3 صاحب برتری شد تا تبریز دو بر یک از حریف قدر خود پیش بیفتد. میثم باقری از دانشگاه آزاد در چهارمین پیکار به مصاف حسین کیانی رفت و بازنده میدان را ترک کرد تا پیکار آخر بین کرمی و قبادی برگزار نشود و این تبریزی‌ها باشند که 3 بر2 برنده از زمین خارج شده و قهرمانی را در خانه جشن بگیرند.

در دیدار رده‌بندی این دوره از مسابقات تکواندوی جام باشگاه‌های آسیا تیم جوانه با برتری مقابل تیم الف افغانستان عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

این مسابقات با حضور 7 تیم داخلی و خارجی به میزبانی تبریز برگزار شد.

منبع: همشهری آنلاین