گروه شهری: معاون امور مناطق شهرداری تهران از اختصاص 5 میلیارد تومان از سوی معاونت مالی و اداری شهرداری تهران به پروژه یادگار امام خبر داد و گفت: با تخصیص این اعتبار امیدواریم تا شب عید بتوانیم امکان عبور خودروها را از این بزرگراه که در منطقه 2 قرار گرفته است فراهم کنیم.

فرهاد یعقوبی در جلسه شورای معاونین در منطقه 2 شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: نگاه شهرداران مناطق و نواحی باید برمبنای محله‌گرایی و با مشارکت شورایاری‌ها در شناسایی نیازهای محلات و تدوین برنامه‌های اولویت‌دار محلات در سال آینده باشد.

وی اضافه کرد: مردم باید توسعه را در سطح محله خود در طول سال کاملا احساس کنند و موضوعاتی همچون رفت و روب، فضای سبز، زیباسازی و به‌طورکلی هرچه که به حوزه خدمات شهری مربوط می‌شود و در مقابل چشمان مردم قرار دارد باید ارتقای سطح کیفیت خدمات‌دهی مطلوب با جدیت مدنظر شهرداران مناطق و نواحی قرار داشته باشد.

یعقوبی همچنین از بررسی طرح ساختار نواحی در معاونت هماهنگی و برنامه‌ریزی شهرداری تهران خبر داد و گفت: با آماده شدن طرح ساختار نواحی، حیطه اختیارات و تمام اختیاراتی که شهرداران مناطق می‌توانند به شهرداران نواحی واگذار کنند مشخص خواهد شد.

معاون امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به ضرورت توجه ویژه به دو سامانه 137 و 1888 از سوی شهرداری‌های مناطق و نواحی تصریح کرد: سامانه 137 انعکاس‌دهنده مطالبات و نیازهای شهروندان تهرانی در حوزه شهری است و 1888 نیز به‌عنوان سیستم نظارتی شهروندان تهرانی بر مدیریت شهری عمل می‌کند.