همشهری آنلاین: مرحله ششم و آخر تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری "جلاجاه" مالزی با قهرمانی تیم پتروشیمی تبریز و کسب پیراهن طلایی توسط مهدی سهرابی برگزار شد.

به گزارش مهر، مرحله ششم و آخر از تور بین‌المللی جلاجاه مالزی صبح روز دوشنبه (23 اسفند) در مسیر 1/175 کیلومتری بائوکاوس - دانشگاه اسلامی ساینس مالزی برگزار شد که در نهایت مهدی سهرابی از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 3 ساعت و 59 دقیقه و 44 ثانیه زودتر از دیگران از خط پایان گذشت و به مقام نخست دست یافت.

در این مرحله رکابزنان تیم پتروشیمی تبریز عناوین بهتری نسبت به تیم ولی عصر کرمان به دست آوردند. از تیم پتروشیمی تبریز "مارکوس ایبگر" ششم شد، "بوریس اشپلیفسکی"، دیگر رکابزن خارجی این تیم در رده یازدهم ایستاد، بهنام خسروشاهی عنوان پانزدهم را از آن خود کرد، حسین عسگری بیست و ششم شد و قادر میزبانی چهل و نهمین دوچرخه‌سواری بود که از خط پایان گذشت.

از تیم ولی عصر کرمان هم محمد زنگی آبادی با قرار گرفتن در رده بیست و دوم بهترین نتیجه را در بین هم‌تیمی‌های خود به دست آورد. در این رده‌بندی سیدمعزالدین سیدرضایی بیست و هشتم شد، امین اسلامپور به عنوان هفتاد و ششم بسنده کرد، سعید ناطقی نود وچهارمین دوچرخه‌سواری بود که از خط پایان گذشت و حسین ناطقی در رده نود و هشتم قرار گرفت.

در مجموع برترین رکابزنان حاضر در تور، مهدی سهرابی با مجموع زمان 33 ساعت و 7 دقیقه و 31 ثانیه ضمن کسب عنوان قهرمانی تور، پیراهن طلایی را از آن خود کرد. عنوان برترین رکابزن امتیازی و کوهستان نیز از آن نمایندگان میزبان شد.

در مجموع رده‌بندی کلی تور تیم پتروشیمی تبریز با زمان 69 ساعت و 31 دقیقه و 5 صدم ثانیه دررده نخست ایستاد، تیم جایان دوم شد و تیم ولی عصر کرمان هم با دو پله صعود نسبت به روز گذشته عنوان شانزدهم را از آن خود کرد.

تور بین‌المللی دوچرخه سواری جلاجاه مالزی در 6 مرحله برگزار شد.

منبع: همشهری آنلاین