گروه شهری: 100دستگاه خودروی میدل‌باس وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر تهران شد.

این خودروها قرار است در 4 خط به شهروندان خدمات‌رسانی کنند. میدل باس‌های جدید پایتخت،در حاشیه دیدار معاون عمرانی وزیر کشور، معاون حمل‌ونقل و ترافیک و دبیر شورای‌عالی ترافیک از خط 1 و3 متروی تهران وارد ناوگان شدند.

پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در این مراسم اظهار کرد: میدل باس‌هایی که امروز وارد ناوگان اتوبوسرانی تهران شده‌اند در 4 خط به‌صورت گردشی و مبدأ- مقصد به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد که ورود این خودروها به همت وزارت کشور و شهرداری تهران صورت گرفته است. وی ادامه داد: امیدواریم با روند ورود سری‌های بعدی خودروهای میدل باس به ناوگان بتوانیم خطوط دیگر را نیز در شهر راه‌اندازی کرده و زمینه توسعه خدمات رسانی بهتر و بیشتر اتوبوسرانی به شهروندان را فراهم‌سازیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تصریح کرد: ورود این خودروها به ناوگان، عیدی خوبی برای شهروندان تهران بود. شایان ذکر است در این مراسم ارشادمنش معاون عمرانی وزیر کشور نیز گفت: پس از هدفمند‌سازی‌ یارانه‌ها کلیه اصحاب حمل‌ونقل عمومی زحمات زیادی کشیدند و مسئولان همکاری و هماهنگی خوبی را برای اجرای هرچه بهتر هدفمند‌سازی‌ یارانه‌ها داشتند که به نمایندگی از وزیر کشور و دولت از آنها تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدواریم با حمایت‌های مجلس و دستگاه‌های ذیربط بتوانیم در سال آتی بیش از پیش شاهد افزایش ناوگان و توسعه خطوط اتوبوسرانی در شهر باشیم و بتوانیم حمایت‌های بیشتری را از حمل‌ونقل عمومی داشته باشیم. معاون عمرانی وزیر کشور گفت: مدیریت و کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تلاش‌های خود به‌نحوی عمل کردند که قیمت بلیت اتوبوس افزایش نداشته باشد که این مسئله سبب شد قیمت بلیت در سایر کلانشهرها نیز افزایش نیابد و مردم تحت فشار قرار نگیرند. وی ادامه داد: پس از هدفمند‌سازی‌ یارانه‌ها حدود هزار و 800 اتوبوس به شهرداری‌های کشور تحویل داده شده که تا خرداد ماه تلاش خواهد شد تعداد اتوبوس‌های تحویل داده شده به 3 هزار دستگاه برسد.