معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه قانون مدیریت خدمات کشوری از ابتدای سال گذشته اجرایی شده، گفت که دولت براساس این قانون 10 برنامه را تصویب و عملیاتی کرده است.

لطف‌الله فروزنده درباره اخطار سید علی محمد بزرگواری نماینده کهگیلویه و بهمئی به رئیس‌جمهور در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس درخصوص اجرای قانون جامع مدیریت خدمات کشوری که با استناد به بند 9 اصل 3 قانون اساسی صورت گرفت به فارس گفت: قانون جامع مدیریت خدمات کشوری از اول فروردین 1388 در حال اجراست.

وی افزود: در نخستین گام، ماده 10 این قانون که مربوط به حقوق و دستمزدهاست، اجرا شد و بین 15 تا 20 درصد حقوق کارکنان ترمیم شد و افزایش یافت و براساس ماده 13 قانون، حقوق بازنشستگان اصلاح شد که حقوق بعضی از بازنشستگان تا 3 برابر هم افزایش یافت که نماینده کهگیلویه و بهمئی این نکات را مورد توجه قرار نداده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور با اشاره به تذکر نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس درباره تدوین آیین‌نامه‌های قانون جامع مدیریت خدمات کشوری هم گفت که دولت 53 آیین‌نامه در این زمینه نوشت و پس از تصویب آنها را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد.

به گفته معاون رئیس‌جمهور در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، دولت 10 برنامه برمبنای قانون جامع مدیریت خدمات کشوری تصویب کرده که آنها را با جدیت و شدت پیگیری می‌کند.فروزنده در پایان متذکر شد که معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست‌جمهوری با ارائه گزارشی مستند به تذکر نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس پاسخ می‌دهد و ابراز امیدواری کرد که نمایندگان ملت، اقدامات دولت درخصوص اجرای قوانین را به دقت مورد توجه قرار دهند.