مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تمام فرهنگیان بازنشسته از ابتدای تیرماه امسال تحت پوشش بیمه طلایی قرار می‌گیرند، گفت:

ثبت‌نام این افراد از طریق سازمان بازنشستگی کل کشور دنبال می‌شود. عبدالهیان در گفت‌وگو با مهر با بیان این مطلب افزود: هم‌اکنون به‌دنبال تعامل با سازمان بازنشستگی کل کشور هستیم تا بتوانیم اعتبارات بیمه‌تکمیلی فرهنگیان بازنشسته را که به این سازمان اختصاص می‌یافت، دریافت کرده و آن را در بیمه طلایی هزینه کنیم.به تازگی وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل بیمه ایران قرارداد تحت پوشش قرار گرفتن 650هزار فرهنگی بازنشسته و خانواده آنها را امضا کردند. ‌وی با بیان اینکه هم اکنون یک‌درصد از حقوق فرهنگیان بازنشسته برای بیمه تکمیلی آنها هزینه می‌شود، ادامه داد: به همین میزان نیز سازمان بازنشستگی کل کشور اعتباراتی را اختصاص می‌داد و به‌دنبال این هستیم که آن را به بیمه طلایی منتقل کنند.

مدیرکل رفاهی و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: همچنین ثبت‌نام تمام فرهنگیان بازنشسته را از طریق سازمان بازنشستگی دنبال می‌کنیم و نیازی به مراجعه یا ثبت‌نام اینترنتی بازنشستگان نیست و درصورتی که فردی به هر دلیلی علاقه‌ای نداشت تحت پوشش این بیمه قرار گیرد، اسم وی را از لیست خارج می‌کنیم.