گروه شهری‌: نقص فنی یک قطار خط 5 شرکت مترو در ساعت 10:43 صبح دوشنبه 25 دی که از ایستگاه گلشهر به سمت صادقیه در حال حرکت بود، در نزدیکی ایستگاه وردآورد موجب توقف طولانی ‌آن شد.

در پی هشدارهای شرکت مترو مبنی بر بروز مشکلات و نقص فنی در خطوط سه‌گانه این شرکت، صبح دوشنبه قطار خط گلشهر‌– صادقیه به‌دلیل نقص فنی از حرکت باز‌ایستاد و بیش از 45 دقیقه در نزدیکی ایستگاه وردآورد متوقف ماند.

شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با تلاش گروه‌های تعمیراتی مترو در ساعت 11:38 مشکل رفع و حرکت قطارها طبق جدول زمان‌بندی به روال عادی بازگشت.

این شرکت در این اطلاعیه ضمن‌ عذرخواهی از مسافران، هرگونه شایعه مبنی بر خارج ‌شدن قطار از ریل، تصادم و واژگون ‌شدن آن را نیز تکذیب کرد. براساس این گزارش، با وقوع این حادثه، کارکنان ایستگاه وردآورد بلافاصله سازمان آتش‌نشانی را مطلع کردند و با حضور ماموران این سازمان، مسافران قطار تخلیه شدند. از آنجا که قطار یادشده بر بالای پل وردآورد متوقف شده بود، نگرانی مسئولان شرکت مترو، باعث حضور ماموران آتش‌نشانی شد که این امر موجب شد تا تمامی مسافران به بیرون قطارها هدایت شوند.

گفتنی است که از ساعت 11:38 دیروز، حرکت قطارها بر اساس جدول زمان‌بندی در حال انجام است.