همشهری آنلاین: مهرام تهران و ذوب آهن اصفهان بار دیگر به فینال مسابقات لیگ برتر راه یافتند.

دیدار سوم مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌‎های کشور روز دوشنبه برگزار شد و تیم‌های مهرام تهران و ذوب آهن اصفهان با شکست حریفان خود به دیدار نهایی مسابقات راه پیدا کردند.

به گزترش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در سالن کتابچی کاشان تیم مهرام با نتیجه نزدیک 83 بر 82 مقابل توزین الکتریک به برتری دست یافت. تیم توزین الکتریک که برای جبران دو شکست قبلی خود در تهران، این‌بار در کاشان و در حضور تماشاچیان خودی به میدان آمده بود، دقایق زیادی از یازی را از مدافع عنوان قهرمانی عقب بود، اما در کوارتر چهارم موفق شد امتیازات عقب افتاده را جبران نماید و با به ثمر رساندن پرتاب خود در 5 ثانیه به پایان مسابقه، نتیجه را 81-82 به سود خود تغییردهد. اما خطای یکی از بازیکنان تیم توزین در 2 ثانیه به انتهای مسابقه، تیم مهرام را صاحب دو پرتاب آزاد کرد که بازیکن باتجربه مهرام موفق شد هر دو پرتاب را به ثمر رساند تا این تیم با به دست آوردن سومین پیروزی راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‎های کشور، تیم ذوب آهن اصفهان در سالن شهرک بعثت برابر پتروشیمی بندرامام به میدان رفت و با نتیجه 82 بر 77 موفق به شکست این تیم شد. اصفهانی‎ها هم که در دو دیدار گذشته حریف ماهشهری خود را با شکست مواجه کرده بودند با کسب پیروزی در دیدار این روز سهمیه حضور در فینال رقابت‌ها را به دست آوردند.

دو تیم مهرام و ذوب آهن در مسابقات لیگ برتر امسال دوبار با یکدیگر دیدار کرده‌اند که هر کدام صاحب یک پیروزی شده اند.

منبع: همشهری آنلاین