تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۸

گروه حوادث: تیزهوشی تحصیلدار شرکت، باعث شد سارقان زورگیر تنها قسمت کمی از پول‌های همراه او را سرقت کنند، پلیس اکنون در تعقیب این سارقان خشن است که بعد از ضرب و شتم طعمه خود، لباس‌های او را هم پاره کردند تا او نتواند آنها را تعقیب کند.

پیگیری‌های پلیسی برای دستگیری سارقان زورگیر، از بیستم دی‌ماه 89 و هنگامی که تحصیلدار یک شرکت تجاری به کلانتری 107 فلسطین مراجعه کرد و از زورگیری پول‌هایش توسط چند موتورسوار خبر داد. آغاز شد.این مرد به ماموران گفت: پس‌از آنکه چند فقره چک را از بانک‌های مختلف وصول کردم، در حال بازگشت به شرکت، ناگهان چند موتورسوار در کوچه‌ای خلوت به من حمله‌ور شده و با ضرب‌و‌شتم و پاره کردن لباس‌هایم، قصد داشتند تمام پول‌هایم را سرقت کنند اما با مقاومت من، فقط موفق شدند2.5 میلیون تومان پول سرقت کنند.

بعد از این شکایت، با دستور قاضی شعبه چهارم دادسرای جنایی پایتخت، پرونده این سرقت برای رسیدگی‌های تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و کارآگاهان با بررسی دوربین‌های مداربسته بانک‌هایی که احتمال می‌رفت سارقان از آنجا مرد مالباخته را تعقیب کرده‌اند، موفق به شناسایی زاغزن باند در داخل بانک و یکی از همدستان وی در خارج از بانک شدند و به این ترتیب عملیات پلیسی برای دستگیری سارقان آغاز شد اما با بی‌نتیجه ماندن تلاش‌ها برای شناسایی متهمان، پلیس از مردم برای شناسایی آنها کمک خواست.

سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکراستقامتی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: دستور انتشار بدون پوشش چهره متهم از سوی مرجع قضایی صادر شده است و از کسانی که موفق به شناسایی او شده‌اند، درخواست می‌شود اطلاعات خود را از طریق شماره 21865668 در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.