گروه حوادث: دختر زورگیر وقتی فهمید راننده خودروی پیکانی که قصد اخاذی از وی را دارد ،خودش سردسته یک شبکه زورگیری است، با همدستی او یک باند بزرگ زورگیری را تشکیل داد.

اواسط سال 83 ماموران پلیس آگاهی پایتخت هنگامی که با بررسی شیوه چندین زورگیری از مسافران پیکان سفید رنگی، دریافتند با یک باند حرفه ای زورگیری که اعضای آن را 3 مرد و یک زن تشکیل می‌دهند روبرو هستند، تحقیقات گسترده‌ای را برای یافتن سرنخی از سارقان آغاز کردند.وقتی در بررسی های پلیسی ماموران توانستند مخفیگاه اعضای باند را شناسایی کرده و آنها را دستگیر کنند، متهمان که مرد جوانی به نام رضا سردسته آنها بود ، در بازجویی‌ها به ده‌ها فقره زورگیری اعتراف کردند، به این ترتیب قاضی پرونده اعضای باند را به حبس‌های طولانی محکوم کرد ،اما مدتی بعد رضا با گذاشتن وثیقه از زندان فرار کرد.
هرکه از دزد بدزدد
چند روز بعد از آزادی رضا ، وقتی زورگیرحرفه‌ای برای گردش به یکی از پارک های شمال تهران رفت، با یک دختر فراری معروف به زری زنبوری که با تهدید چاقو قصد زورگیری از وی را داشت روبرو شد، دختر جوان هنگامی که فهمید رضا خود یک زورگیر حرفه ای سابقه دار است ، حاضر شد تا با همدستی او یک باند حرفه ای سرقت را تشکیل بدهد و بنابراین او دو پسر سارق و دو دختر فراری را نیز به وی معرفی کرد .
قاضی روشن بازپرس 3 دادسرای جنایی تهران ،با اعلام خبر دستگیری رضا گفت: اعضای باند مخوف زورگیری با سوارکردن یکی  از دختران فراری در حالی که وانمود می‌کردند وی مسافر است ، سوژه مورد نظرخود را از میان مسافران شناسایی کرده و بعد از آنکه وی را سوار خودرو می‌کردند در مسیر چند عضو دیگر باند نیز به عنوان مسافر در کنار او جای می‌گرفتند و در فرصتی مناسب به زورگیری از وی دست زده و فرار می‌کردند.
وی گفت در آ‌خرین سرقت هنگامی که اعضای باند در مقابل یکی از بوستانهای شمال تهران از مردی زورگیری کردند ، این مرد آنها را شناسایی کرد که با بررسی آلبوم افراد سابقه دار رضا  که تاکنون 2 بار به اتهام زورگیری دستگیر و اقدام به فرار کرده است شناسایی و دستگیر شد. بازپرس روشن با صدور دستور چاپ عکس متهم بدون پوشش از شهروندان خواست در صورتی که طعمه اعضای این باند شده‌اند با مراجعه به شعبه 3 دادسرای جنایی پایتخت متهم را شناسایی کنند. این گزارش حاکی است  که کارآگاهان جستجوی خود برای دستگیری همدستان این متهم را ادامه می‌دهند.